וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אנדרסון ולאזמה במכבי תל אביב

איתן נוח

25.7.2009 / 20:09

לאחר שלא קיבלו חוזה ב-NBA, חתמו הגארד והפורוורד בשורות הצהובים. דרוקר: "אנדרסון מגוון וחכם. לאזמה קבוצתי מאוד"

לאחר שכבר הודיעה על החתמתם הרשמית של אנדרו וישנייבסקי, מאצ'יי לאמפה וצ'אק איידסון, הוציאה הערב (שבת) מכבי תל אביב הודעה רשמית נוספת בגין החתמתם הסופית של אלן אנדרסון וסטפון לאזמה בצהוב-כחול לעונה הבאה. כזכור, שני השחקנים שיחקו בשבועיים האחרונים בליגות הקיץ בארה"ב, במטרה למצוא קבוצה בליגה הטובה בעולם, אך לאחר שזה לא קרה הם הפכו את הסיכום עם מכבי תל אביב לרשמי.

אנדרסון (27, 1.98 מ') שיחק בעונה שעברה בציבונה זאגרב, אותה הוביל לדאבל הקרואטי. הגארד האמריקאי העמיד מספרים של 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק ביורוליג בעונה שעברה. בליגת הקיץ, קלע אנדרסון 7.6 נקודות במדי הלייקרס. לאזמה בילה את השנה החולפת בפרטיזן בלגרד, במדיה קלע 10.6 נקודות למשחק והוריד 6.6 ריבאונדים. בליגת הקיץ בסן אנטוניו העמיד השחקן ממוצעים של 5 נקודות ו-2.6 כדורים חוזרים למשחק.

עוזר מאמן הצהובים, שרון דרוקר, מרוצה מהחתמתם הרשמית של הצמד. "אנדרסון הוא שחקן מאוד מגוון שאוהב לקחת משחקים על עצמו. הוא יכול לשחק בכמה עמדות, בעיקר 2 ו-3, והוא שחקן מנוסה וחכם מאוד. לאזמה הוא שחקן קבוצתי מאוד שעושה פעולות בשני צידי המגרש כדי לנצח משחקים. היה טוב מאוד ביורוליג בעונה שעברה במדי פרטיזן בלגראד וגרף הביצועים שלו מראה על שיפור מתמיד מדי שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully