וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: תרגיעו, ומייד

25.7.2009 / 12:03

אחרי הפרפקטו ההיסטורי של מארק בהרלי, ציננה דטרויט את הוייט סוקס עם סוויפ בדאבל הדר. מאט הולידיי עובר לקרדינלס

סט. לואיס קרדינלס צירפו אמש (שישי) את מאט הולידיי, האאוטפילדר שהגיע בתחילת העונה לאוקלנד. הולידיי האולסטאר, שהיה מועמד לתואר ה-MVP של הליגה לפני שנתיים בקולורדו, הועבר בטרייד שבו קיבלו האייז חבילת פרוספקטים. "אני נרגש לחזור ל-NL ולמאבק האליפות. זה ארגון מדהים", אמר השחקן. בסט. לואיס מקווים שסופסוף יהיה מי שיעניק לאלברט פוחולס את ההגנה לה הוא זקוק בהרכב, כשנכון לעכשיו הוא השחקן היחיד בקבוצה שחובט בעקביות עם עוצמה. מכיוון שאוקלנד משחקת בסוף השבוע בניו יורק, הולידיי הספיק להגיע כבר למשחק שנערך הלילה בפילדלפיה. ההספק שלו: ארבע חבטות בניצחון 1:8.

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בוסטון - בולטימור 1:3
דטרויט - שיקגו וייט סוקס 1:5
דטרויט - שיקגו וייט סוקס 3:4
ניו יורק יאנקיז - אוקלנד 3:8
טורונטו - טמפה ביי 4:2
קנזס סיטי - טקסס 2:0
לוס אנג'לס איינג'לס - מינסוטה 3:6
סיאטל - קליבלנד 9:0

NL:

שיקגו קאבס - סינסינטי 5:8
וושינגטון - סן דייגו 6:2
פילדלפיה - סט. לואיס 8:1
יוסטון - ניו יורק מטס 4:5
מילווקי - אטלנטה 9:4
קולורדו - סן פרנסיסקו 3:1
אריזונה - פיטסבורג 10:3
לוס אנג'לס דודג'רס - פלורידה 10:3

שווה יותר מפני

AL: לאחר המשחק המושלם של מארק בהרלי, הגיעו הוייט סוקס משיקגו לדטרויט, שם צוננו כהוגן עם הפסד כפול בדאבל-הדר. תחילה היה זה ג'סטין ורלאנדר, שעם תשעה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים השבית את חוזה קונטרראס והגרביים 1:5 וזכה בניצחונו ה-11 העונה, ואחר כך עשו זאת הבולפן והולכה על בסיסים מלאים של קליט תומאס, שהעניקו לטייגרס ניצחון נוסף, 3:4.

בוסטון חזרה הביתה והסתייעה ב-6.1 אינינגים טובים של בראד פני כדי לגבור על בולטימור 1:3, ולגדוע רצף של חמישה הפסדים. הבעיה של הרד סוקס היא שהיאנקיז לא עוצרים, ויכולת טובה של ג'ובה צ'מברליין העניקה להם ניצחון 3:8 על אוקלנד, השמיני ברציפות שלהם. רוי האלאדיי לא הצליח לנצח במה שעשוי היה להיות משחקו האחרון בטורונטו, ולאחר דואל אדיר בינו (תשעה ועשרה) למאט גארזה (תשעה ותשעה), ניצחה טמפה ביי באינינג העשירי 2:4. שבעה ושבעה של ארון לאפי העניקו לקליבלנד ניצחון 0:9 בסיאטל.

סקוט פלדמן מטקסס הגיש שמונה אינינגים סולידיים, הריינג'רס השביתו את זאק גריינקי וקנזס סיטי 0:2. אבל מה הם יכולים לעשות עם האיינג'לס הלוהטים? ג'ון לאקי התגבר על שני הומרים שנתן לג'ו מאוור ממינסוטה, הגיש 7.2 אינינגים ולוס אנג'לס ניצחה 3:6, כשהיא קוצרת את ה-W ה-11 ב-12 המשחקים האחרונים שלה.

NL: אולי בהשראת הטרייד על מאט הולידיי, הגיעה סט. לואיס לפילדלפיה ונתנה בראש לג'יי איי האפ מהפיליז, שנחל הפסד ראשון בקריירה - 8:1. להולידיי, כאמור, היו ארבע חבטות. הקאבס משיקגו גם הם בפורמה טובה, ועברו את ארון הראנג וסינסינטי 5:8. מי שלא נמצאים בכושר טוב הם הברוורס ממילווקי, שהפסידו לאטלנטה 9:4. יוסטון חבטה כהוגן ביוהאן סנטנה (12 חבטות), כולל הומר של מייק המפטון, שזכה בניצחון על האס של המטס 4:5.

פלורידה גברה בפתיחת הסדרה שלה בלוס אנג'לס על הדודג'רס 3:6, בסיוע שבעה וארבעה של ג'וש ג'ונסון. פיטסבורג יצאה עם ניצחון 3:10 על אריזונה, סן פרנסיסקו עברה את קולורדו 1:3, כשמאט קיין קוצר ניצחון מספר 12 העונה עם שבעה וחמישה. סן דייגו לא התקשתה מול וושינגטון החלשה וניצחה 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully