וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הנוער האירופי: ממיסטלוב נפצע ופרש

24.7.2009 / 19:18

הג'ודוקא הישראלי, שהיה מועמד למדליה בפינלנד, פרק את הכתף בקרב הראשון שלו: "אין לי מילים לתאר את גודל האכזבה"

המשלחת הישראלית לפסטיבל הנוער האולימפי בפינלנד קיוותה לזכות היום (שישי) במדליה שלישית, אלא שבמקום זה נאלץ הצוות הרפואי שלה לטפל בג'ודוקא הפצוע יעקב ממיסטלוב.

ממיסטלוב, שזכה לאחרונה באליפות אירופה לקדטים, פרק את הכתף 15 שניות מתחילת הקרב הראשון שלו. מיד כשנפצע קיבל הג'ודוקא טיפול רפואי על ידי הצוות של המשלחת. כתפו הוחזרה אך רופא התחרות לא התיר לו להמשיך ושלח אותו מיד לצילום. ממיסטלוב ניסה לשכנע את אנשי הרפואה שהוא רוצה לנסות להמשיך בתחרות אך נאסר עליו. הוא עבר צילום בו התברר כי הכתף הוחזרה למקום, אך הוא חייב לנוח תקופה מסויימת.

ממיסטלוב המאוכזב התכנס בתוך עצמו שעה ארוכה, וכשנרגע מעט ביקש לחזור לאולם התחרויות לראות את קרבות הגמר שכל כך שאף להשתתף בהם. מאמנו האישי בהפועל בת ים, ליאור לנדסברג, שהגיע במיוחד לפינלנד היה כל כך נרגש מהמקרה והזיל דמעות. ממיסטלוב אמר בסיום: "באתי לכאן כדי לזכות במדליה והנה אני אחרי 15 שניות מוצא את עצמי מחוץ לתחרות. אין לי מילים לתאר את גודל האכזבה שלי. פשוט קשה לי להשלים עם זה".

משלחת ישראל אמורה לחזור מחר (שבת) אחר הצהריים לארץ, כשבאמתחה שתי מדליות: דימה קרוייטר שכה במדליית כסף בקפיצה לגובה, ועדי זלוצ'נקו שזכתה במדליית ארד בג'ודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully