וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: השער פתוח לכל אחד

דור בלך

24.7.2009 / 13:26

שום לא מרוצה ממאייבי הנבחן, ומחפש שוער מנוסה יותר שיתחרה עם הרוש, לויטה מועמד. שחקני הבית נדחקים הצדה

על אף הדיבורים הרבים על שילוב הצעירים ושחקני הבית בקבוצה בשנה הבאה, נראה כי כעת, כשחזר הכסף הגדול לבית"ר ירושלים, שחקני הבית שוב נדחקים הצדה. הקבוצה תמריא במוצאי שבת למחנה האימונים ברומניה, כשמספר שחקני בית צעירים, שיועדו תחילה להיות חלק מה-18 או אפילו שחקני הרכב לאור המצב הקשה, לא ימריאו עם הקבוצה.

בין השאר מדובר על המגן הימני יהונתן זאדה, שנדחק הצידה עקב הישארותם של אריק בנאדו וכריסטיאן אלברז, מה שמותיר את שמוליק קוזוקין כאופצייה חלופית לשתי העמדות. גם הבלם ארטיום טרטיאק, בנו של סרגיי, שאימן את הקבוצה עד החתמת שום, לא יצא מאותה סיבה. החלוץ טל משעלי נדחק הצידה לאור ריבוי החלוצים בקבוצה, טוטו תמוז, ברק יצחקי, דיוויד גומז, עמית בן שושן וחן עזריאל. למרות זאת, סגל רחב מאוד יצא למחנה האימונים - 26 שחקנים.

ג'וניור ויסה נתקל בבעיות עם השגת ויזה לרומניה, אך בקבוצה פנו כבר הבוקר לשגרירות הרומנית ומאמינים כי העניין יסתדר והוא ייצא בשבת עם הקבוצה למחנה. אם העניין לא יוסדר בזמן, יצטרף ויסה למחנה בהמשך השבוע. גם ז'וסלן מאייבי יצא עם הקבוצה למחנה האימונים, זאת למרות שיצחק שום לא התרשם ממנו עד כה ומעוניין להחתים שוער אחר. בקבוצה מעוניינים מאוד שהשוער הצעיר אריאל הרוש יהיה השוער הראשון של הקבוצה, אך מעוניינים שיהיה לו מתחרה על האפודה. שום מעוניין בשוער מנוסה יותר ממאייבי, שיוכל גם לתרום להרוש מניסיונו.

גורמים מבית"ר כבר פנו אל שוער הפועל כפר סבא בעונה שעברה, אוהד לויטה, אשר סיים את חוזהו בקבוצה מהשרון. עם זאת, לויטה כנראה לא יגיע עקב הסכום שדורשת כפר סבא על כרטיס השחקן שלו היות והוא מתחת לגיל 24. לויטה, שנבחן בימים אלה בקבאלה היוונית אך כרגע לא צפוי לחתום שם, עשוי לפנות לוועדה למעמד השחקן כדי שתקבע את גובה הפיצוי שתקבל כפר סבא עבורו. השחקן יחגוג את יום הולדתו ה-24 בפברואר הקרוב, ולאחר מכן יוכל לעבור ללא עלות לכל קבוצה שיחפוץ, אך לא מעוניין להעביר חצי שנה מבלי לשחק.

סקאוט הקבוצה ומנהל האקדמיה למצויינות של בית"ר בעונה שעברה, איתן מזרחי, מונה אמש בצוותא עם סרגיי טרטיאק למנהל מחלקת הנוער במקומו של ניסים בכר שפרש. "היה חשוב לנו מאוד לשמור על מחלקת הנוער כבסיס לקיומו של המועדון", סיפר מזרחי לאחר המינוי. "במשך כל השנים האחרונות הייתה המחלקה פס ייצור שחקנים לקבוצה הבוגרת וכך נמשיך לעשות גם בעונה הקרובה. יש לנו הרבה מטרות להשיג העונה ותוכניות רבות, ללא ספק תהיה לנו עבודה רבה ואנחנו מוכנים לכל אתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully