וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה: "קבוצה שלמה עלתה מהנוער, אבל התחברנו"

דור בלך

24.7.2009 / 12:17

הקשר התייחס לתלכיד במכבי נתניה, שהחלה בכוננות גלאטסראיי. רן קוז'וק החל להתאמן, אך ספק אם יחתום בקבוצה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

לאחר שניצחו אמש (חמישי) את סליימה וונדררס המלטזית 0:3, במכבי נתניה נכנסים לכוננות גלאטסראיי. בקבוצה ינסו להתחזק במגבלות התקציב הזעום, אך בכל מקרה לא יספיקו לרשום שחקנים נוספים למפגש נגד האימפריה הטורקית. היום החל להתאמן עם הקבוצה רן קוז'וק, שייבחן ועשוי לחתום. קוז'וק, שצמח בנתניה, מעוניין לחזור לקבוצה, אך העובדה כי דווקא בשתי העמדות בהן הוא יכול לשחק, קשר אחורי ומגן ימני, נתניה לא זקוקה לחיזוק, החתמתו אינה מובטחת. גם חלוץ הפועל ראשון לציון בעונה שעברה, ניסים אסייג בן ה-25 שכבש אשתקד שמונה שערים בליגה הארצית, מועמד.

"אני יודע איפה הקבוצה זקוקה לחיזוק, אבל אני לא יכול לדבר כרגע על החתמת שחקנים", הסביר מאמן הקבוצה נתי עזריה. "ידענו לקראת מה אנחנו הולכים ואנחנו יודעים שזו קבוצה שתתחזק תוך כדי תנועה ולא תגיע עם סגל מושלם לפני העונה. יש לנו עדיין את המשחקים באירופה, את גביע הטוטו ואת המשחקים הראשונים בליגה כדי ללמוד כמה בדיוק אנחנו צרכים חיזוק, ואני בהחלט מאמין שבסוף, גם ללא חיזוק, תהיה לנו קבוצה נתנייתית שאפשר להתגאות בה".

שלו מנשה התייחס גם הוא לסגל הצעיר. "גם כששיחקתי בקבוצות קטנות הרבה יותר, מעולם לא ראיתי שעלו כל כך הרבה שחקנים מהנוער במכה אחת. בדרך כלל עולים שניים-שלושה שחקנים שמשתלבים בקבוצה שרצה, פה עלתה קבוצה שלמה, זה דבר לא שכיח בכדורגל, אבל התחברנו היטב מבחינה חברתית ובכלל אני חושב שזה מהלך מבורך שיש לתמוך בו. תמיד מדברים על כך שצריך לתת צ'אנסים לשחקנים צעירים מוכשרים במקום לזרים ברמה נמוכה, ועכשיו זה קורה הלכה למעשה בנתניה, ולדעתי כל הכדורגל הישראלי ירוויח מכך".

מנשה עצמו זכה למחמאות מחברי הצוות המקצועי על משחקו הטוב ועל המנהיגות שלקח. "לקחתי מנהיגות גם בשנה שעברה כשהייתה קבוצה מנוסה וותיקה, זה משהו באופי וזה לא משנה מי משחק מסביבך. למרות שהקבוצה אולי נחלשה, אני נתתי לדניאל יאמר מילה שאשאר בקבוצה וכך עשיתי. אני מקווה לשפר את המספרים שלי בעונה הבאה ולהצליח יחד עם כל הקבוצה", סיפר מי שסיים את העונה שעברה כמלך השערים והבישולים של נתניה.

גם מעוז סמיה וחן עזרא שכבשו אמש זכו למחמאות על משחקם, כמו גם אלמוג כהן ורביד גזל שניווטו את מהלך המשחק, כפי שהגדירו זאת בצוות המקצועי. חלק מאוהדי הקבוצה פנה אל ההנהלה בבקשה לדחות את המשחק בחמישי נגד גלאטסאריי לשעה מאוחרת יותר, כדי שהאוהדים שומרי המסורת שמקיימים את מצוות צום תשעה באב, יוכלו להגיע אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully