וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ויק יחזור לשחק העונה

24.7.2009 / 10:46

נפגש עם קומישינר ה-NFL ומסתמן כי יושעה מארבעת המשחקים הראשונים של 2009. רות'לסברגר: "ההאשמות נגדי שקריות"

מייקל ויק יחזור לשחק פוטבול בעונת 2009, במידה שאחת מקבוצות ה-NFL תרצה אותו. ויק נפגש עם קומישינר הליגה רוג'ר גודל, והתוצאה המסתמנת היא שהוא יושעה מארבעת המשחקים הראשונים של העונה, שלאחריהם יורשה לחזור לפעילות לראשונה לאחר יותר משתי עונות.

החזרה תהיה מותנית בכך שויק, שישב בכלא בשנתיים האחרונות, לא יבצע אפילו עבירה מינורית אחת בשאר הקריירה שלו. עם זאת, חשוב לציין כי לויק עדיין אין קבוצה, ולמרות שמספר קבוצות הביעו עניין, לא ברור אם יספיק לחתום לפני פתיחת העונה, שיוצאת לדרך בתחילת ספטמבר.

ויק יצא מצרות, ומי שנכנס אליהן הוא בן רות'לסברגר, הקוורטרבק של פיטסבורג המואשם באונס אנדריאה מקנולטי, עובדת בבית מלון בלייק טאהו, בשנה שעברה. "זו תביעה מיותרת, חצופה ואכזרית", אמר רות'לסברגר, "לעולם לא אכפה את עצמי על אשה. אלחם כדי להגן על שמי ועל משפחתי. אגיב להאשמות הנוראיות והשקריות האלה בצורה הולמת ולא בתקשורת. המטרה שלי היא להישאר מרוכז בהכנות של פיטסבורג סטילרס לעונה הקרובה".

שינוי משמעותי שמתכננת הליגה לדראפט הקרוב הוא הארכתו לשלושה ימים. זאת, בשל עליית הפופולאריות של האירוע, שכרגע מחולק ליומיים אינטנסיביים. היום הראשון של הדראפט לא יהיה שבת אלא חמישי ב-19:30 שעון מזרח. 39 מיליון צופים עקבו אחרי האירוע בשנה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully