וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור מכבי נתניה מעוניינת באורי יצחקי

איתן נוח

24.7.2009 / 10:06

העולה החדשה רוצה לחזק את הקו האחורי, אלפסי: "רוצה לראות אותו אצלנו". השחקן מחזיק בחוזה לעונה הבאה בבני השרון

האם אורי יצחקי בדרך לעוד תחנה בקריירה? אורי יצחקי (27, 1.96 מ'), שחקנה של בני השרון בעונה החולפת, מועמד להחליף את המדים של קבוצה אחת מהשרון לקבוצה אחרת. העולה החדשה אליצור מכבי נתניה הביעה בשבוע האחרון התעניינות בשחקן. יצחקי מחזיק בחוזה לעונה הבאה במדי בני השרון, אך כבר לפני מספר שבועות התפרסם שבני השרון מחפשת קבוצה אשר תיקח את החוזה של יצחקי, בשביל שאלה יוכלו להחתים את שרון ששון.

יצחקי, בוגר נבחרת העתודה של שנת 2000, חזר לפני שנתיים לשחק בישראל אחרי התנסות לא מוצלחת בחו"ל. התחנה הראשונה שלו הייתה עירוני נהריה, בה שותף בקושי במשחק אחד, ובתחילת עונת 2007/08 חתם ברמת גן, שם ביצע את הקאמבק שלו עם 15 נק' ב-27.7 דקות למשחק. העונה המוצלחת ברמת גן הובילה אותו לחתום על חוזה בבני השרון. דווקא בבני השרון החזרה של שחקן למרכז בימת הכדורסל נבלמה יחסית, כשהוא סיים את העונה עם ממוצעים של 8.7 נק' למשחק ב-19.6 דקות. כעת, ייתכן ויצחקי יקבל את ההזדמנות לחזור ולהיות ישראלי מוביל בקבוצה.

אריק אלפסי, מאמנה של נתניה, הגיב לדברים: "הוא מועמד ראוי, כמו יתר הישראלים, אבל כרגע אין שום דבר קונקרטי. יש לו חוזה גדול בבני השרון ואנחנו לא יכולים לממן אותו ככה שזה לא תלוי בנו, אבל אני הייתי רוצה לראות אותו אצלנו".

נתניה היא אחת הקבוצות היותר פעילות בשוק העברות של הקיץ, כשבינתיים חתומים אצלה כבר שישה שחקנים: ליאור חכמון, אלירן גואטה, שון ויינשטין, ערן אסנטי, אוריה גור וטוני ווישהאם, שחתם אתמול לעונה נוספת בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully