וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "מבחינתי גטבורג שייכת לצ'מפיונס ליג"

הפועל ת"א שבה מאוסטריה, ומאמנה אופטימי לקראת היריבה בשבוע הבא. פורטיז'ו לא בתכניות, האדומים לא ויתרו על פרנסמן

בתום מחנה אימון באוסטריה, שנחתם בתיקו 1:1 עם סטוק סיטי האנגלית, חזרו הבוקר (שישי) שחקני הפועל תל אביב ארצה, כשמעייניהם נתונים למשחק מוקדמות הליגה האירופית נגד גטבורג השבדית בשבוע הבא. אוהדי הקבוצה קיבלו את השחקנים בשירה ובדגלים, והמאמן אלי גוטמן היה מרוצה ממה שראה משחקניו באוסטריה. "מבחינת המשחק הקבוצתי הקבוצה הרבה יותר טובה, היא התחברה במשך 10 ימים. צפוי לנו משחק מול יריב שמבחינתי שייך לצ'מפיונס ליג. המסורת של הפועל תל אביב באירופה מחייבת, אנחנו נתכונן כמו שצריך על מנת לעמוד במשימה".

גוטמן הביע את התרשמותו מהחיזוק החדש, הקשר הגיאורגי זוראב מנטשאשווילי? "הוא שחקן שיעזור לנו באגרסיביות במרכז השדה, הוא טכני, שחקן שנותן נשמה במגרש, עם משהו כמו 40 משחקים בנבחרת גיאורגיה. במחנה האימונים הוא הוכיח לנו שוהא יוכל לעזור לנו. ההנהלה עושה את כל המאמצים, ואנחנו עומדים ביעדים שלנו. למעט עמדה אחת, הבאנו את כל השחקנים שרצינו".

גוטמן התייחס לעסקת ההעברה של פרנסמן ושכטר, וטען כי לא הפריע לו בזמן שהות הקבוצה באוסטריה. "העסקה לא הטרידה אותי במחנה האימון. במחנה אימון אתה מתעסק עם מי שיש ולא עם מי שאין". למרות הדברים, הפועל תל אביב עדיין לא הרימה ידיים בכל מה שקשור לניסיון העברתו של פרנסמן לקבוצה.

קשר הקבוצה, ביבראס נאתכו: "אנחנו רוצים בסופו של דבר שהעונה הזאת תהיה יותר טובה מהעונה שעברה. התגבשנו, למרות שחסרים לנו שחקן-שניים. אני חושב שהתגבשנו מאוד ולמדנו לשחק עם החדשים שהגיעו. אנחנו נראים טוב". על ההגרלה הקשה מול גטבורג, אמר נאתכו: "זאת ההגרלה הכי קשה בשלב הזה, שיחקנו נגד קבוצות ברמה וזה הכין אותנו לקראת מה שיבוא".

הפועל תל אביב ככל הנראה תרד מאופצית החתמתו של הבלם מיגל פורטיז'ו הארגנטינאי, שנבחן בקבוצה. אתמול עוד ניסו בהפועל להיכנס למשא ומתן עם פורטיז'ו, אך מכיוון שלא הצליחו להגיע להסכמה עימו ויחד עם זאת נפסלה האפשרות שישותף באירופה בסיבוב הראשון נגד גטבורג, ירדה כמעט סופית אופציית החתמתו. בהנהלת הפועל אומרים כי הסיכויים קלושים שיחתום במועדון. אגב, בהפועל עדיין לא שוללים באופן סופי את ביוואן פרנסמן, שהחל אתמול להיבחן באודנסה שבדנמרק.

בקבוצה מציינים כי כרגע אין לחץ בהבאת זר נוסף כי ממילא לא יוכל לקחת חלק במשחקים כנגד גטבורג. מי שכן יוכל להיות שותף מלא הוא הזר החדש זוראב מנטאשאשווילי, שחתם אתמול בקבוצה. השחרור הבינלאומי של השחקן הגיע למשרדי ההתאחדות והוא יהיה בסגל הקבוצה למשחק. איתי שכטר אמור לערוך בשבת את האימון הראשון שלו במדי האדומים. גם שכטר, כמו מנטאשאשווילי, יהיה בסגל הקבוצה למשחקה הראשון באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully