וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריה: "לא מפחד לשחק נגד גלאטסראיי"

מאמן נתניה היה מאושר מהניצחון על סלימה, דיבר על היריבה הבאה והוסיף: "חולם להגיע למועדון גדול באירופה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בנתניה היו מאוד מרוצים הערב (חמישי) אחרי הניצחון 0:3 על סלימה וונדררס, שמשמעותו עליית סיבוב במוקדמות הליגה האירופאית לראשונה בהסיטוריה של המועדון. האכזבה היחידה שלא נשי הקבוצה הייתה מכמות הקהל, כ-700 אוהדים וזאת לאחר דניאל יאמר הצהיר כי הוא מצפה לעשרת אלפים צופים. יחד עם זאת, חבר ההנהלה, איציק גניש, הדגיש: "צפינו שזה מה שיהיה".

"אני חושב שצריך להצדיע לשחקנים הצעירים ששיחקו פה היום", אמר מאמן הקבוצה, נתי עזריה, "נכון שסלימה היא לא קבוצה מהדרג הגבוה ביותר, אבל היה לנו קשה, בעיקר במחצית הראשונה כשכל השחקנים הצעירים התרגשו מהמעמד".

"במחצית השנייה ובעיקר אחרי הגול הראשון, המשחק נפתח והראינו מה שאנחנו יודעים", הוסיף המאמן, "יש חיבור אדיר בקבוצה בין השחקנים ובגלל זה גם ביקשתי שנצא למחנה האימונים למרות המצב - כדי שכל השחקנים החדשים יתחברו. אני שמח שמתחילים לראות תוצאות".

מנשה: "כל השחקנים משחקים בשביל נתי"

נתניה תפגוש בסיבוב הבא את גלאטסראיי, מולה תשחק כבר בשבוע הבא וזאת לאחר שגם הטורקים עלו שלב אחרי ניצחון מינימלי 0:2 על טובול הקזחית ו-1:3 בסיכום המשחקים.

בתוך כך, מחר יתחיל להיבחן בקבוצה המגן רן קוז'וך, כאשר ביום ראשון יצטרף לאימונים חלוץ ראשון לציון, ניסים אסייג, במטרה להרשים את המאמן נתי עזריה.

"אמרתי לשחקנים לפני המשחק שהיום זו סוכריה ולא משנה מה נעשה מול גלאטסראיי, זה יהיה מדהים לשחק בעלי סמי יין מול הקהל המשולהב שלהם", התייחס עזריה ליריבה הבאה וגם נידב לה שחקן שעוד לא חתם בה: "אמרתי להם לחשוב על מעוז סמיה שומר על רוד ואן ניסטלרוי. זה באמת דבר בלתי נתפס.

"אני לא מפחד מהמשחק שם כי אני לא מפחד בכדורגל. מרגש להתמודד מול מאמן כמו פרנק רייקארד, אבל גם הוא התחיל בקטן בהולנד והגיע לטופ האירופאי והנה אני בעונה הראשונה שלי כמאמן בוגרים. בהחלט יש נחת, אבל החלומות והשאיפות שלי הם באמת להגיע יום אחד לקבוצות צמרת באירופה ואולי ישאלו יום אחד מאמן צעיר אם הוא מתרגש לשחק מול נתי עזריה".

שלו מנשה החמיא למאמנו: "נתי אולי מתבייש, אבל לא בושה להגיש שכל השחקנים משחקים עבורו. אני חושב שלפני שבכלל מדברים על גלאטסראיי, צריך לראות את מה שהיה פה היום ולהגיד כל הכבוד לצעירים. שנים שכולם מדברים על כך שצריך להפסיק להביא זרים ברמה נמוכה ולתת לישראלים מוכשרים וצעירים לשחק ופה זה סופסוף זה קורה, אז צריך לפרגן לזה".

שחקן עירוני קריית שמונה בעונה שעברה, המגן/קשר רן קוז'וק, שגדל במכבי נתניה, יחל להיבחן בקבוצה מחר (שישי). ביום ראשון ייבחן בקבוצה חלוץ הפועל ראשון לציון, ניסים אסייג.

המאמן המאלטזי, סטפן אזופארדי, אמר: "ציפיתי ליריבה חזקה יותר, במיוחד במשחק הראשון. במחצית הראשונה עמדנו כמו שצריך, סגרנו ויצאנו למתפרצות. השער הראשןם שלהם שינה את המשחק. בסך הכל זה היה צפוי, נתניה חזקה יותר, אבל 0:1 או 0:2 היה משקף יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully