וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קולמה יהיה כשיר לאקטובה

23.7.2009 / 20:07

הקשר שנחבל במשחק מול גלנטורן בברכו צפוי להחלים. לוי על היריבה: "קבוצה חזקה יותר שמורכבת מלא מעט שחקנים רוסים"

מכבי חיפה נחתה הערב (חמישי) מצפון אירלנד, לאחר ניצחונה על גלנטורן המקומית 0:4, ועלייתה לשלב השלישי במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. הירוקים אמורים לטוס ביום ראשון לקזחסטן לקראת המפגש נגד אקטובה ביום שלישי. מאמן הקבוצה, אלישע לוי אמר עם נחיתת הקבוצה: "עברנו את השלב הראשון אבל עכשיו אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לעבור לשלב הבא". לוי אינו מקל ראש ביריבה, ויודע שהפעם, העניינים יהיו מסובכים יותר: "המשחק נגד הקזחים יהיה שונה. זאת קבוצה חזקה יותר שמורכבת מלא מעט שחקנים רוסים".

לגבי הקבוצתו שלו, אמר המאמן: "השחקנים שלנו מספיק בוגרים כדי לעבור שלב. יש שילוב טוב בין הצעירם והותיקים ויש תלכיד מאוזן". גם דקל קינן יודע היטב שטיול כמו מול גלנטורן לא יקרה בשנית: "אחרי ששיחקנו נגד גלנטורן בפעם הראשונה הבנו מה הבדלי הרמות. במהלך הטיסה המאמנים כבר הציגו את התמונות והשמות של השחקנים הקזחים וממחר נלמד אותם".

מחר באימון אמור אלישע לוי לשוחח עם השחקנים על אקטובה והם יצפו בקלטות של יריבתם. הקשר ג'ון קולמה שחש בכאבים אתמול במשחק, וביקש מהמאמן להחליפו במחצית, סובל מחבלה בברך אך בחיפה טוענים כי הפציעה אינה חמורה ומחר הוא אמור להתאמן. קולמה צפוי לפתוח ביום שלישי מול הקזחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully