וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו עלי, ג'י

רויטרס

23.7.2009 / 15:31

קלטת אבטחה הנציחה את ג'רארד מנחית סנוקרת לאדם בבאר, צפו בתיעוד. בניון מציב יעדים: "אנחנו יכולים לזכות באליפות"

עריכת וידאו: גדי וינסטוק

סטיבן ג'רארד, כוכבה של ליברפול, הגיע אתמול שוב לבית המשפט, להמשך הדיון על האשמתו בתקיפה. ג'רארד נאשם כי ב-29 בדצמבר 2008 הגיע לבאר, ויחד עם חברו התעמת עם מרקוס מגי, איש עסקים בן 34. מגי טוען כי ג'רארד הלם בו במרפקו ובשל כך איבד את אחת משיניו הקדמיות. בסופ של דבר בית המשפט החליט לזכות את ג'רארד מאשמה, וקיבל את טענותיו כי מדובר היה בהגנה עצמית.

וידאו שנחשף על ידי מצלמות האבטחה מראה אדם שמכה את מגי, כאשר על פי האנשים שסיפקו את הוידיאו מדובר, לטענתם, בג'רארד. הוידיאו, חשוב לדעת, עשוי להיות קצת מבלבל, אך האדם שחוטף את המרפק שם אינו ג'רארד (שימו לב למבנה הגוף הלא ספורטיבי) אלא מגי, כאשר האדם המכה, שוב על פי גרסת ספקי הוידיאו, הוא הקשר המהולל של ליברפול. השחקן, מצדו, לא מכחיש שהרביץ, אך טוען שהפעולה נעשתה כהגנה עצמית. "אני עצמי לא התנהגתי באגרסיביות ובטח לא נתתי מכות לאף אחד", אמר מגי.

שיפור של מקום אחד

בזמן שהקפטן ג'רארד עסוק בעניינים משפטיים, ליברפול ממשיכה להתאמן במרץ לקראת פתיחת העונה ומקווה להשיג ניצחון ראשון במשחקי ההכנה על מנת להרגיע את הרוחות המנשבות בתקשורת. אנחנו חושבים על העונה עצמה, לא על טרום העונה", אמר פרננדו טורס, שבמשחק מול תאילנד (1:1) שיחק רק עשר דקות, אך המנג'ר רפא בניטז כבר הבטיח שישותף יותר במשחק הבא. "אבל הכנה טובה יכולה לסייע לנו לזכות בתארים".

יוסי בניון, שלא שותף במפגש בבנקוק, נשאל באשר לסיכויי האליפות של ליברפול בעונה הממשמשת ובאה, במיוחד לנוכח השינויים במצבה של האלופה מנצ'סטר יונייטד. "אנחנו יכולים לעשות זאת", אמר קפטן נבחרת ישראל, שהגיע עם קבוצתו למקום השני בעונה הקודמת. "נוכל לזכות באליפות, אבל נצטרך לעבוד קשה ולהשתפר כל הזמן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully