וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו חתם בבית"ר ירושלים

דור בלך

23.7.2009 / 16:14

הבלם וכריסטיאן אלברז ימשיכו לעונה נוספת, אחרי שקיצצו בשכרם. שום: "במצב הנוכחי כולם נשארים, כולל יצחקי וברוכיאן"

בית"ר ירושלים הוציאה היום (חמישי) הודעה רשמית לפיה אריק בנאדו וכריסטיאן אלברז ימשיכו בקבוצה בעונה הבאה. השניים הגיעו לסיכום עם היו"ר איציק קורנפיין, אחרי שהסכימו לקיצוץ בשכרם. בכך למעשה שומר המועדון על שני שחקנים חשובים מאוד שעד היום לא חתמו על החוזה החדש. הן אלברז והן בנאדו ימריאו עם הקבוצה למחנה האימונים ברומניה במוצאי שבת. הצ'יליאני קיצץ כ-40 אחוזים משכרו וצפוי להשתכר כ-180 אלף דולרים בכל אחת משתי העונות הקרובות.

מאמן הקבוצה יצחק שום, שלחץ מאוד על השארת בנאדו סיפר היום לוואלה! ספורט: "אני שמח מאוד שאריק נשאר, זה שחקן שזכיתי איתו בכמה וכמה תארים והוא חשוב לנו מאוד. במצב הנוכחי כולם נשארים, כולל ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן, ובעזרת השם זה גם ישאר ככה".

מחזיקת הגביע המשיכה היום אחר הצהריים בהכנות הנמרצות לקראת פתיחת העונה עקב הפיגור בלוח הזמנים, ותמשיך גם מחר באימוני כושר משולבים עם אימוני כדור. שי חדד, שמבוקש בהפועל רמת גן, עדיין לא קיבל אישור מבית"ר לעזוב ועשוי להמשיך בקבוצה. השחקן, שיכול לשחק כמגן בשני האגפים ושיחק בעונה שעברה כקשר במדי הפועל רמת גן, מעוניין לשחק בעמדה קדמית בעוד יצחק שום מעדיף אותו כמגן. עם זאת, חדד עצמו מעוניין להישאר בבית"ר במידה ויקח חלק ברוטציה, זאת למרות שבהפועל רמת גן מעוניינים מאוד להשאילו לעונה נוספת.

בבית"ר שמחו לשמוע כי יארחו במחזור הראשון את הפועל ת"א. "אחרי קיץ קשה מאוד, אין דבר טוב יותר מאשר לקבל את הפועל ת"א במחזור הראשון של העונה", סיפר עידן טל. "אנחנו באים עם המון אנרגיות חיוביות למשחק הזה ולא נקבל אותם בידיים פתוחות. אני בטוח שיהיה קרנבל במשחק הזה – במיוחד אחרי כל מה שעברנו".

תומר בן יוסף פינטז גם כן על האווירה במשחק והוסיף על דבריו של טל כי "אנחנו רעבים מאוד לכדורגל ויש בקבוצה המון התלהבות לקראת פתיחת העונה. זה שאנחנו פותחים את העונה בבית ועוד מול הפועל תל אביב זה הדבר הכי טוב שיכול להיות – מחכים לראות את טדי מלא ב-20 אלף אוהדים".

עדכון ראשון: 14:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully