וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: רות'לסברגר מואשם באונס, לא יעמוד לדין פלילי

23.7.2009 / 10:31

אשה בת 31 תובעת את הקוורטרבק על שאנס אותה, לטענתה, בנבאדה בשנה שעברה, אולם דורשת רק כסף ולא מאסר

האם ניתן לעמוד לדין באשמת אונס בלי סעיפים פליליים? יכול מאוד להיות שזה מה שיקרה לבן רות'לסברגר, הקוורטרבק שהוליך את פיטסבורג סטילרס לזכיה בסופרבול לפני חצי שנה. רות'לסברגר נאשם על ידי אשה מנבאדה באונס במלון בלייק טאהו לפני שנה, אולם היא תובעת אותו רק אזרחית.

תרזה דאפי ממשרד השריף של רינו אמרה, כי התובעת היא היחידה שיכולה להגיש כתב אישום שיאלץ אותה לפתוח בהליך פלילי, אולם מכיוון שלא עשתה זאת, לא ניתן לפתוח בחקירה כזו. האשה, בת 31 ממוצא קנדי, עבדה במלון במשך שש שנים והחליטה לתבוע גם את בית המלון. לטענתה, לו הייתה מספרת על האירוע, הייתה מפוטרת משום שרות'לסברגר הוא חברו של מנהל הקזינו.

התביעה עומדת על 440 אלף דולר נגד רות'לסברגר ו-50 אלף דולר כנגד המלון. דייויד קורנוול, פרקליטו של רות'לסברגר, אמר: "מרשי לא תקף אף אחת ולא עשה דבר". הוא גם ציין כי העובדה שהתובעת בחרה שלא ללכת להליך פלילי מוכיחה את צדקתו של הקוורטרבק.

יש לציין כי זהו לא הקיץ הראשון שבו מוטרד רות'לסברגר בדברים שלא קשורים לפוטבול. בקיץ 2006, גם אז מספר חודשים לאחר שזכה בסופרבול, נפצע בפניו בתאונת אופנוע לאחר שרכב ללא קסדה. הפציעה השפיעה על תפקודו במהלך העונה. השאלה העולה כעת היא האם יפגע ההליך המשפטי בהכנותיו של השחקן לעונת 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully