וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: על כל הקופה

23.7.2009 / 9:52

גראנד סלאם של מני רמירז העניק לדודג'רס סוויפ על סינסינטי. טאטואים גם ליוסטון, לטקסס וליאנקיז, שממשיכים לברוח לבוסטון

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - בולטימור 4:6
אוקלנד - מינסוטה 1:16
דטרויט - סיאטל 2:1
טורונטו - קליבלנד 6:10
טקסס - בוסטון 1:3
קנזס סיטי - לוס אנג'לס איינג'לס 9:6
שיקגו וייט סוקס - טמפה ביי 3:4

NL:

פיטסבורג - מילווקי 7:8
פילדלפיה - שיקגו קאבס 10:5
קולורדו - אריזונה 3:4
סן דייגו - פלורידה 5:0
וושינגטון - ניו יורק מטס 1:3
אטלנטה - סן פרנסיסקו 2:4
יוסטון - סט. לואיס 3:4
לוס אנג'לס דודג'רס - סינסינטי 2:6

הנה טחאדה

AL: היאנקיז ממשיכים בטירוף. איי ג'יי בארנט זכה בניצחונו התשיעי העונה, ניו יורק רשמה סוויפ על בולטימור עם 4:6 והגדילה את יתרונה בפסגת המזרח על בוסטון לשני משחקים. זאת, לאחר שהרד סוקס חטפו לפנים סוויפ מטקסס עם הפסד 3:1. בוסטון מקווה שהישועה תגיע מטרייד שהביא אליה את האאוטפילדר כריס דאנקן תמורת האינפילדר חוליו לוגו. הרד סוקס צירפו גם את שחקן הבסיס הראשון אדם לה רוש שמגיע מפיטסבורג.

אוקלנד התעללה בגלן פרקינס ממינסוטה, טבחה קשות בטווינס והביסה אותם 1:16. פליקס הרננדז מסיאטל ממשיך בריצה שלו, ועם שבעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים קצר ניצחון מספר 11, 1:2 על דטרויט. טורונטו עברה את קליבלנד 6:10, הוייט סוקס משיקגו גברו על טמפה ביי 3:4 והאיינג'לס מאנהיים המשיכו לתת בראש לקנזס סיטי, הפעם עם 6:9, כשבריאן פואנטס רושם את השמירה ה-30 העונה.

NL: מהפך של יוסטון באינינג התשיעי, כולל חבטה מנצחת של מיגל טחאדה, העניק לאסטרוס סוויפ על סט. לואיס, ואחרי ניצחון 3:4 הם מפגרים משחק אחד בלבד אחרי הקרדינלס. גם שיקגו קאבס בפיגור מינימלי, לאחר שגדעו רצף של עשרה ניצחונות של פילדלפיה וגברו על אלופת העולם 5:10. פיטסבורג גברה על מילווקי 7:8 והשאירה אותה מאחור, במרחק שני משחקים מהפסגה.

אבל עם כל הכבוד ל-NL מרכז, הערב הזה היה שייך למני רמירז, שעלה כחובט מחליף וירה לגראנד סלאם שהעניק לדודג'רס סוויפ על סינסינטי, עם ניצחון 2:6. אטלנטה הנחילה הפסד נדיר לטים לינסקאם מסן פרנסיסקו - 2:4. קולורדו עברה את אריזונה 3:4, ריקי נולאסקו מפלורידה טיגן עשרה חובטים ב-0:5 על סן דייגו וכמעט שכחנו את המטס, ששוב הפסידו בוושינגטון, הפעם 3:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully