וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - סלימה: עזריה לא מזלזל

דור בלך

22.7.2009 / 20:15

נתניה ערכה מסע"ת לקראת המשחק (ה', 20:00), המאמן: "התקשורת מזלזלת, אבל מדובר במשוכה גבוהה"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

לאחר ה-0:0 במשחק הקודם, במכבי נתניה מקווים להכריע מחר (חמישי, 20:00) את המשחק נגד סליימה וונדררס המאלטזית במסגרת הסיבוב השני של הליגה האירופאית, ולעלות למפגש מול גלאטסראיי בסיבוב הבא.

מאמן הקבוצה, נתי עזריה, דיבר לקראת המשחק במסיבת העיתונאים: "זה נכון שאנחנו רוצים לטוס שוב לטורקיה לאחר שהיינו שם במחנה אימונים, אבל אנחנו צריכים לנצח על המגרש ולא במסיבות העיתונאים או בתקשורת. התקשורת נוטה לזלזל ולגמד אבל מדובר במשוכה גבוהה מאוד ואני מקווה שנצליח לעבור אותה".

עזריה המשיך, וסיפר מעט על הקבוצה המלטזית: "ראינו במשחק הראשון שהם קבוצה טובה, יש להם 7 שחקני נבחרת, והשבוע הם השתתפו בטורניר ידידות עם שפילד וודנסיי וניצחו אותם, ככה שהם בטח לא קבוצה גרועה. הקפטן שלהם, שלא שיחק במשחק הקודם, חוזר והוא תוספת כח משמעותית. רק לפני 3 שבועות פתחנו את האימונים וכל התקשורת כתבה שאנחנו מתפרקים, כך שכנראה שהצלחנו להתגבר על ההייפ השלילי".

גם רביד גזל התייחס למשחק: "כמובן שאנחנו רוצים לעלות, אבל אי אפשר לזלזל בשום קבוצה. עובדה שלא ניצחנו אותם במפגש הקודם, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה הפעם. אנחנו חייבים לכבוש, אבל אנחנו לא מתכוונים לעלות בבליץ. לי לא משנה אם הגול יגיע בדקה הראשונה או ה-80, העיקר שנבקיע ונעלה".

עזריה ימשיך באותו הרכב שפתח בשבוע שעבר, פרט לשינוי אחד, כשפיראס מוגרבי יפנה את מקומו לקשר שניר גואטה.

המאמן האורח, סטפן אזופרדי התייחס: "כדורגל ישראלי הרבה יותר טוב מהמלטזי, ונתניה קבוצה הרבה יותר טובה. המטרה היא להעלות שלב, אבל בהחלט לא נופתע אם זה לא יקרה. ראיתי שהקצב בישראל מאוד מהיר ביחס למלטה, ואני מקווה שלא נתקשה להתמודד איתו. בשבוע שעבר שיחקנו על דשא סינטטי שהאט את הקצב של נתניה, הפעם הם במגרש הביתי וגם אם לא הביתי האמיתי, המשטח לו הם רגילים. הם פייבוריטים ברורים".

מלך השערים של מלטה בכל הזמנים, איבן וודס, חשף את הנתון: "עדיין אין לי שער באירופה, אני מקווה שמחר אצליח לשנות את הנתון הזה. אני מאמין שאם אבקיע, נצליח לעלות אבל כמובן שנתניה פייבוריטית.

הרכב משוער מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, אוראל דגני, מעוז סמיה, זאב חיימוביץ', קלמי סבן, רביד גזל, אלמוג כהן, שלו מנשה, דלה ימפולסקי, שניר גואטה, אחמד סבע.

הרכב משוער סלימה וונדררס: סימון אגיוס, אלכסנדר מוסקט, יאן אזופארדי, ג'ון מינטוף, ריאן פנץ', מארק סקרי, איבן וודס, לוסיאן דרונקה, יאן סיאנטאר, ז'אן פייר מיפסוד טריגנזה, קלייטון פאילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully