וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו צפוי להישאר בבית"ר

דור בלך

22.7.2009 / 18:56

למרות ההצעות מהפועל ומכבי ת"א, הבלם שוחח עם יצחק שום, ונראה שימשיך במועדון. חוזהו יוארך עד תום 2010/11

הפועל תל אביב חיזרה אחריו, מכבי תל אביב בנתה עליו, אך אריק בנאדו צפוי להמשיך בשורות בית"ר ירושלים. הבלם, שחוזהו בבית"ר נמוך יותר מזה שהציעו לו שתי התל אביביות - הפועל ומכבי - מעדיף להישאר בבית"ר, לאחר שיחה עם המאמן החדש-ישן יצחק שום. המאמן אמר לבלם כי הוא מעוניין בו מאוד, ורואה בו את אחד מעמודי התווך של הקבוצה בעונה הקרובה. שום ועוזרו דוד אמסלם, שוחחו גם עם היו"ר איציק קורנפיין השלושה סיכמו כי יעשו כל שביכולתם להשאיר את בנאדו בקבוצה. בעונה שעברה היה בנאדו קפטן הקבוצה, במשחקין מהם נעדר דוד אמסלם, ובמידה שאבירם ברוכיאן אכן יימכר לאירופה ובנאדו אכן ימשיך, הוא ימונה לקפטן.

נראה כי בנאדו ימשיך בקבוצה לפי תנאי החוזה הנוכחי, שיוארך עד לסוף עונת 2010/11, בסיומה הוא עשוי לפרוש מהמשחק. בירושלים מעוניינים לשלב את בנאדו בצוות המקצועי או הניהולי במועדון עם פרישתו מכדורגל. משמעות הישארותו של בנאדו היא שבית"ר תנסה למכור כבר הקיץ את שמעון גרשון או תומר בן יוסף. בגרשון מעוניינת הפועל באר שבע, ובבן יוסף מעוניינת מכבי פתח תקוה.

הקבוצה החליטה בסופו של דבר לצאת למחנה אימון בחו"ל, ותמריא בסוף השבוע למחנה בן שבוע. מחר יחליטו האם המחנה יתקיים בהונגריה או רומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully