וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר החדשה יצאה לדרך

דור בלך

22.7.2009 / 10:28

יצחק שום נשמע דרוך בפתיחת האימונים של בית"ר ירושלים. אגייאר: "כעת הגיע הזמן לעבוד". תמוז חתם על החוזה המקוצץ

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בשעה טובה פתחה הבוקר (רביעי) בית"ר ירושלים את הכנותיה הרשמיות לעונה הבאה כשיצחק שום החל את אימון הבכורה המחודש שלו בקבוצה בבית וגן. אחרי הדרמה שהתחוללה סביב עתיד הקבוצה בשבועות האחרונים, הגיע אתמול הפתרון המיוחל לבעיית התקציב בעזרתו של גומא אגייאר, מה שסלל את הדרך לחזרתו של שום, שעדיין מחזיק בחוזה בקבוצה ממנה פוטר בקיץ שעבר.

אגייאר עצמו הגיע לאימון החגיגי ואמר: "אני שמח מאוד להיות פה, עכשיו הגיע הזמן לעבוד. צריך להוריד את המצלמות ממני ולהעביר אותם לשחקנים על כר הדשא". כשנשאל האם הוא מכיר את שחקני הקבוצה ענה: "אל תכשילו אותי עכשיו... השחקן הכי טוב של בית"ר היה דני נוימן, הוא היה במונדיאל".

שום: "ההתרגשות באה תוך כדי הנסיעה"

קשרה המצטיין של בני יהודה בעונה שעברה, קובי מויאל, ששב לבית"ר ירושלים אך עדיין לא חתם על חוזה במועדון, צפוי להיפגש עם קורנפיין בימים הקרובים ולקבל הצעה לחוזה חדש. בסביבתו של מויאל חששו קצת מחזרתו של שום, עקב היחסים העכורים ששררו ביניהם בקדנציה הקודמת של המאמן בבית וגן, אך היום בבוקר שוחחו השניים לפני האימון, כשגם עוזר המאמן החדש דוד אמסלם שוחח עם השחקן והבטיח לו כי הוא יקבל הזדמנות שווה וכי שום אינו יפלה אותו לרעה. במועדון הבהירו למויאל כי רואים בו שחקן בית חשוב וכאחת מאבני היסוד של בית"ר המתחדשת.

בסיום האימון אמר שום: "אנחנו לא באים כאנדרדוג וכל זמן שבית"ר תהיה קיימת, היא תשאף לקחת אליפות וגם תארים אחרים. הקבוצות הגדולות לא יכולות להגיד שהמטרות השתנו, כל שנה אלה אותן המטרות".

על ההרגשה שלו לשוב לאמן בבירה, אמר המאמן הוותיק: "אין הרגשה יותר טובה למאמן או לשחקן כדורגל מאשר להיות על הדשא. קמתי היום מוקדם, התחלתי לנסוע לכיוון ירושלים וההתרגשות באה למרות כל מה שעברתי בכדורגל. כיף היה לעשות את האימון הראשון, לדבר עם השחקנים ואני מקווה שזה יימשך".

על העובדה שקבוצתו פתחה מאוחר את האימונים, אמר: "אף פעם לא הבאתי שום תירוץ לכישלון, גם לא אחרי פולין. אני אשמח להביא סיבה להצלחה ולכן לא יהיה שום תירוץ לזה שהתחלנו מאוחר. ננסה לעבוד יותר בימים שיישארו לנו, אבל נהיה מוכנים לתחילת העונה".

גם שמעון גרשון נשמע נרגש מהמצב החדש אחרי שהסתדרו רוב הבעיות, ואמר: "כולנו עם תחושה טובה ואני מרגיש מצוין. ידעתי שיהיה קיץ מעניין, אבל לא ידעתי עד כמה. עברנו חודשיים מטורפים במועדון ולא פשוטים, אבל כולנו עם הרבה סבלנות הצלחנו לעבור את זה, והרבה בזכות איציק שמגיעות לו כל המילים שאפשר להוציא. הוא עשה עבודה מדהימה, ואני אומר את זה מהכיוון של השחקנים. כולנו מעריכים את כל מה שהוא עשה ושמחים. בחודשיים האחרונים יצאו המון כותרות מהמועדון הזה, ועכשיו זה הזמן לשתוק ולשחק כדורגל.

עכשיו הייתה לנו פגישה ראשונה עם אגייאר, אז יש לו אנרגיה של בחור צעיר שהגיע למועדון ואומר שהוא מפסידן רע מאוד. אני מקווה שניתן לו סיבות לחגוג כמו שהצלחנו לעשות בשלוש השנים האחרונות.

טוטו תמוז חתם על החוזה המקוצץ

לפני האימון טוטו תמוז הגיע למשרדו של איציק קורנפיין בבית וגן והשניים חתמו על חוזה חדש לשביעות רצונם של שני הצדדים. החוזה הוא עד לסוף העונה הבאה, כאשר במסגרתו נדרש החלוץ לקצץ 50 אחוז משכרו.

כזכור, דרש תמוז סעיף שחרור והשאלה לאירופה, אך בבית"ר הבהירו לו כי עד שלא יחתום על החוזה החדש והמקוצץ, יינקטו נגדו צעדים כשבמקום אימון אחד כמו כל יתר שחקני הקבוצה, הוא יוזמן לשנתיים ואף שלושה ביום. כך או כך, סעיף השחרור הוכנס לחוזהו של השחקן.

גם בית"ר וגם תמוז מקווים כי השחקן ייצא לאירופה עוד בחלון ההעברות הנוכחי, ואם לא אז בינואר, כדי לעזור לקבוצה לחסוך את עלות שכרו וכן להרוויח ממכירתו ליבשת הישנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully