וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת שכטר נסגרה סופית

החלוץ שכבר סיכם בהפועל תל אביב לחמש שנים, יעבור אליה ממכבי נתניה תמורת חצי מיליון דולר. האדומים יעקבו אחרי ההתפתחויות בנושא פרנסמן. הקבוצה סיימה ב-1:1 עם סטוק סיטי. החל משא ומתן עם מנטאשאשווילי

זה היה ארוך ומאוד מייגע עבור כל הצדדים בעניין, אבל הלילה (שלישי) נסגרה ונחתמה באופן סופי עסקת העברתו המדוברת של חלוץ מכבי נתניה בעונה החולפת איתי שכטר להפועל תל אביב. האדומים יעבירו לקבוצתו לשעבר של החלוץ סכום של חצי מיליון דולר, ושכטר, שכבר סיכם ביום שבת את תנאיו בהפועל לתקופה של חמש שנים, יצטרף אל הקבוצה בארץ וילבש את המדים האדומים.

כזכור, בתחילה ניסו הפועל ונתניה לרקום עסקה בה יעברו איתי שכטר וביוואן פרנסמן לאדומים ביחד בעבור סכום של מיליון דולר. לאחר שפרנסמן הביע בימים האחרונים את חוסר נכונותו להצטרף להפועל, הצדדים ניסו לפצל את העסקה של שני השחקנים. עד אתמול בהפועל לא היו מוכנים לשלם על שכטר בלבד סכום של כ-650 אלף דולר, ונראה כי העסקה שלו לבד הייתה קרובה לפיצוץ, אלא שהיום הצליחו הצדדים לגשר על הפערים, והחלוץ כאמור יעשה את הדרך, כרגע לבד ללא פרנסמן, מהקופסא למתחם חודורוב.

שכטר לא יצא עם האדומים למחנה האימון שלהם באוסטריה, מכיוון שהעסקה לא נסגרה. הפועל קרובה לסיים את מחנה האימון והיא תשוב בקרוב לארץ, כך ששכטר יחבור אליה בישראל, ויחל עימה בהכנות לקראת משחקה הראשון בסיבוב השלישי המוקדם של הליגה האירופית נגד גטבורג השבדית בסוף חודש יולי.

גוטמן ניסה להציל את עסקת פרנסמן, החל מו"מ עם מנטאשאשווילי

עוד לפני שעסקת העברתו של שכטר בלבד להפועל נחתמה ונרשמה באופן סופי, ניסה היום מאמן הקבוצה אלי גוטמן השוהה עם הקבוצה במחנה האימון שלה באוסטריה להציל את עסקת ההעברה המשולבת של פרנסמן ושכטר. המאמן התקשר הן לסוכנו של פרנסמן והן לבלם עצמו במטרה לשכנעם לחתום בהפועל ולא לצאת ביום רביעי למבחנים בקבוצת אודנסה בדנמרק.

גוטמן הותיר אמנם רושם חיובי מאוד על השניים, אך הוא נאלץ לשמוע כי פרנסמן נחוש למצות את האפשרות הסקנדינבית כיוון שהוא מאמין כי אי זימונו לנבחרת דרום אפריקה נבע בעיקר כי שיחק בליגה הישראלית ולא באירופה. בכל אופן, סוכנו של פרנסמן מעריך כי אם לא יצליח להרשים את הקבוצה הדנית יחתום פרנסמן בכל זאת בשורות הפועל.

בהפועל המשיכו לעבוד במקביל על מסע הרכש, ולמרות שהקשר הגיאורגי הנבחן זוראב מנטאשאשווילי לא שותף במשחק האימון נגד סטוק (סובל ממתיחה וערך אימון ריצה בלבד), הרי שהאדומים החליטו לנסות לצרפו לקבוצה. ראשי המועדון החלו בהתייעצות לגבי החתמתו של הקשר בן ה-29, כאשר המנכ"ל גבי קצרה והיו"ר אמיר לובין החלו במשא ומתן עם סוכנו של השחקן במטרה לסגור את חוזהו של קשר נבחרת גיאורגיה לעונה הבאה.

הפועל ת"א סיימה ב-1:1 נגד סטוק

בתוך כך, הפועל השוהה במחנה אימונים פגשה הערב למשחק המבחן האחרון שלה את הקבוצה האנגלית סטוק סיטי (1:1), כאשר היא סובלת ממכת פציעות במחנה. עומרי קנדה וסמואל יבואה, שנצטוו לנוח עד סוף השבוע, לא שיחקו. לעומתם, הבלם דגלאס דה סילבה, שסבל ממתיחה קלה, כן שותף במשחק.

בדקה ה-33 עלתה סטוק ליתרון משער שנכבש לאחר טעות קשה של השוער וינסנט אניימה, שלא עמד בשער וספג הקשתה מעל ראשו של סליף דיאו. הפועל חיפשה את השוויון ומצאה אותו בדקה ה-52 כשביברס נאתכו הכין כדור מצוין למיכאל זנדברג, שבעט מ-22 מטר פנימה וקבע 1:1 בסיום ובכך מסיימים האדומים את מחנה האימונים ללא הפסד (ניצחון ושלוש תוצאות תיקו).

"שיחקנו טוב מבחינה הגנתית, בהתקפה לעומת זאת לא יצרנו מספיק מצבי כיבוש. בסך הכול אני מרוצה מהמשחק", אמר המאמן אלי גוטמן לאתר הרשמי של הקבוצה. בנוגע למפגש עם גטבורג בעוד תשעה ימים בבמסגרת הסיבוב המוקדם השלישי של הליגה האירופית אמר המאמן: "נעשה את המקסימום, המסורת של הפועל מחייבת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שביט אלימלך זכה בבוררות נגד הפועל

השוער שביט אלימלך, שפרש העונה ממשחק פעיל, זכה היום בתביעת הבוררות שהגיש לפני יותר משנה כנגד הפועל. השוער תבע מהקבוצה פיצויים על התקופה בה הושעה בחודש מאי 2007 בה זכתה הקבוצה בשש נקודות ליגה וכן בגביע המדינה. היום, כאמור, פסק בורר מטעם ההתאחדות לטובתו של אלימלך, וחייב את הפועל בסכום של 197 אלף שקלים על אותה תקופה פלוס ריבית.

עדכון ראשון 19:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully