וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאור פישר לא מוותר על חלום ה-NBA

איתן נוח

21.7.2009 / 12:22

סוכנו של סנטר מכבי תל אביב: "יש קבוצה אחת רצינית לגביו". אנדרסון ולאזמה לא צפויים לקבל חוזה בליגה הטובה בעולם

דיאור פישר ממשיך לחפש לעצמו קבוצה ב-NBA לפני ה-1 באוגוסט, התאריך האחרון על פי חוזהו במכבי תל אביב בו יוכל להשתחרר לליגה הטובה בעולם. הסנטר לא שיחק בליגת הקיץ של ה-NBA, אך העביר את הקיץ בסדרת אימונים אישיים אצל מספר קבוצות. סוכנו של פישר, דייב גאסמן, סיפר לוואלה! ספורט: "זה לא הולך להיות קל להביא אותו ל-NBA, אבל אנחנו מדברים עם קבוצות. כרגע יש קבוצה אחת רצינית לגביו, אך אני לא יכול להגיד את שמה".

על פי השמועות שתיים מהקבוצות שהעלו את שמו של פישר כמועמד להצטרף אליהן הן אורלנדו ושיקגו. ג'וש רובינס, שמסקר את המג'ק עבור ה"אורלנדו סנטינל" סיפר: "אישית לא שמעתי על פישר, אבל ה-GM של המג'יק (אוטיס סימת' – א.נ) תמיד שומר את הקלפים קרוב לחזה במה שנוגע להחתמת שחקנים. בכל מקרה, ככל הידוע לי המג'ק אכן רוצים להחתים סנטר זול יחסית".

אלן אנדרסון וסטפן לאזמה, שסיכמו את תנאיהם במכבי תל אביב לעונה הבאה, מחזיקים גם הם באופציית יציאה ל-NBA עד ה-1 באוגוסט. שני השחקנים שיחקו בליגת הקיץ בווגאס ולא הרשימו יתר על המידה - אנדרסון שיחק במדי הלוס אנג'לס לייקרס וסיים עם ממוצעים של 7.6 נק' ו-1.4 ריב' ב-21 דקות ולאזמה שיחק במדי סאן אנטוניו ספרס והעמיד במחנה בממוצע 5 נק' ו-2.6 ריב' ב-14.6 דקות - וההערכות הן ששניהם לא יזכו לחוזה המיוחל ב-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully