וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס גארסיה חוזר למכבי ת"א?

איתן נוח

21.7.2009 / 0:52

סוכנו טוען כי על פי חוזהו, גארסיה שייך למועדון והוא מצפה כי יזומן לאימוני פתיחת העונה. מזרחי: "המאמנים יחליטו"

האם אלכס גארסיה, שחקנה של מכבי תל אביב בעונת 2007/8, ישוב למועדון? גיא הראל, סוכנו של השחקן, טוען כי לגארסיה חוזה תקף עם מכבי תל אביב לעונה נוספת, והוא מצפה כי המועדון יזמן את השחקן לפתיחת האימונים.

"גארסיה הוא שחקן של מכבי לכל דבר ועניין", אומר הראל. "הוא מחזיק בחוזה, בהתאם להסכם מקיץ 2007, שהיקפו היה שלוש שנים".

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי: "אלכס גארסיה הוא אכן שחקן של מכבי, אבל לגבי זימונו לפתיחת האימונים, את זה המאמנים יחליטו".

גארסיה, כזכור, עזב את מכבי בקיץ שעבר, לאחר עונה אחת בלבד. הסיבה, כך נטען אז, הייתה נעוצה בקשיי קליטה, כאשר בעיקר דברים אמורים לגבי אשתו של השחקן הברזילאי, שלא הייתה דוברת אנגלית והתקשתה להסתדר בישראל. מבחינה מקצועית, נחשב גארסיה לאחת ההפתעות הנעימות יותר של עונת 2007/8, שהסתיימה בהעפלה לשלושה מעמדי גמר - היורוליג, הפיינל פור הישראלי והגביע המקומי - וללא תארים.

את אותה עונה סיים גארסיה עם 7 נקודות, 2 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים ב-16 דקות בממוצע בליגה הישראלית, ו-5 נק', 2.1 ריב' ו-1.4 אס' ב-18 דקות ביורוליג. משחק השיא שלו במפעל היה בחצי גמר הפיינל פור מול מונטפסקי סיינה, בו קלע 19 נקודות. בעונה החולפת שב לברזיל, שם שיחק במדי יוניברסו ברזיליה המקומית, והעמיד ממוצעים של 19 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים, ב-32 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully