וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה ניצל מנסיון חטיפה

שוער הפועל ת"א שהה אצל משפחתו בזמן שפרצו לביתו בניגריה וחטפו את חברו. האדומים ייפגשו ב-ג' את סטוק (19:00, ספ' 2)

התקשורת בניגריה מדווחת היום (שני) כי שוער הקבוצה, וינסנט אניימה, היה קרוב לנסיון חטיפה עת היה בניגריה בשבוע שעבר. על פי הדיווחים, ביתו של השוער באויו נפרץ, והפורצים חיפשו את אניימה. שוער הנבחרת הלאומית לא היה בביתו, כך שהפורצים לקחו איתם את חברו, דן, שהיה בדירה שלו. לאחר יומיים שוחרר חברו של השוער.

כזכור, בקיץ שעבר נחטף אחיו של כוכב הנבחרת, ג'וזף יובו, כאשר שוער ניגרי נוסף, אוסטין אז'ידה, היה קרוב לחטיפה מוקדם יותר הקיץ. אניימה, שחזר לישראל ב-14 ביולי, הודה בעיקר לכוחות מלמעלה. "הובלתי על ידי אלוהים לשלוח את המשפחה שלי ללאגוס ולהישאר עם אחותי בסוף השבוע האחרון של החופשה שלי, כך שעזבתי את אויו יממה לפני שהפורצים הגיעו".

בתוך כך, אניימה נחת באוסטריה והצטרף למחנה האימון של הקבוצה. השוער צפוי לקחת חלק במשחק מחר (שלישי) נגד סטוק סיטי האנגלית (19:00, שידור ישיר בספורט 2). מי שעזב את מחנה האימון הוא הבלם הארגנטינאי מיגל פורטיז'ו, שנבחן בקבוצה אך לא הרשים. אחרי ניצחון 1:2 על דניזליספור ותיקו 1:1 עם אפולון לימאסול, סיימה הפועל תל אביב אמש בתיקו 2:2 מול בורסאספור.

קשר הקבוצה, שי אבוטבול, עבר היום ניתוח בקרסולו. הניתוח עבר בהצלחה והשחקן צפוי לנוח כשלושה שבועות שלאחריהן ישוב לאימונים. אתמול היה אמור אבוטבול לחתום על חוזה לעונה אחת בהפועל תל אביב, אך לא הגיע לשם כך למשרדי המועדון, והוא צפוי לעשות זאת בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully