וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקוצ'ה לא ייצא עם הפועל חיפה למחנה האימונים

לאחר שכבר סיכם באדומים, מתברר כי לחלוץ חוזה לעונה נוספת במכבי נתניה. בריאן חרסיסיץ' יגיש תביעת בוררות נגד הפועל עכו

לאחר שבשבוע שעבר חתם אובודו אוקוצ'ה על חוזה לעונה אחת בהפועל חיפה, הערב (שני) מתברר כי השחקן מחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי נתניה, ולא ייצא עם האדומים למחנה האימונים היום בלילה. מהפועל חיפה נמסר כי העניין ייבדק מחר ויעשו הכל על מנת לצרפו לקבוצה. ההודעה מנתניה הפתיעה מאוד את ראשי חיפה, שכאמור כבר סגרו עם החלוץ לעונה הבאה.

הקשר הארגנטינאי בריאן חרסיסיץ', שהצטרף לפני מספר שבועות להפועל חיפה מהפועל עכו, יגיש בימים הקרובים תביעת בוררות נגד עכו. חרסיסיץ' ניסה להגיע בימים האחרונים להסכם עזיבה עם עכו בשל חזרתו לשורות חיפה, אך ללא הצלחה.

כזכור, הקשר חתם עם עכו בעונה שעברה על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. ההחלטה ללכת לבוררות היא מכיוון שעכו טוענת כי לאור האופציה הקשר אמור לפצות אותה כספית ורק לאחר מכן היא תעביר את כרטיס השחקן שלו לחיפה, בעוד חרסיסיץ' טוען כי האופציה לעונה נוספת היתה רק אם היא מקובלת על שני הצדדים. בימים האחרונים שוחחו הצדדים בעניין מספר פעמים ולא הגיעו להבנות. יתרה מכך, הנציג של השחקן בארץ ושל החלוץ חואן פאבלו זבאלה ניסה להגיע לפשרה עם עכו על ידי הבאתו של החלוץ כאשר זבאלה אף סיכם את תנאיו בעכו, אבל לאחר התמהמהות מצד מאמן עכו ירון הוכנבוים החליט נציג השחקים להעביר את זבאלה להפועל רעננה, שם הוא חתם אתמול על חוזה ויצא עימה למחנה אימונים.

אגב, חרסיסיץ' לא התאמן אתמול והיום בגלל מחלה וקיבל אישור להיעדרותו ממאמן הכושר של הקבוצה אברי מונצ'ר, ולא כפי שפורסם כי הוא החליט על דעת עצמו להחרים את האימונים.

עאדל אל באשיר, שסיים השנה את גיל הנוער בקבוצה ולא הגיע להבנות כספיות עם הפועל חיפה, לא ייצא עימה להונגריה הלילה (בין שני לשלישי) למחנה האימונים. לעומתו, הישאם כיוואן, שעדיין לא סיכם את תנאיו, כן יטוס עם הקבוצה, וכפי שכבר פורסם ינסה להגיע להסדר כספי עם הבעלים של המועדון יואב כץ, שאמור אף הוא להגיע למחנה האימון.

עדכון ראשון: 16:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully