וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניראון: "חשבתם שלצעירים יש יתרון אצלי? ההפך"

20.7.2009 / 15:54

מאמן הפועל פתח תקוה ערך אסיפה במחנה בהונגריה: "אצלי לא משחק הגיל. תוכיחו לי". קשר טוברוק רפי דהן נחת למבחנים

הפועל פתח תקוה קיימה היום (שני) את אימון הבוקר הראשון שלה במחנה האימונים הנמצא בסביבה שקטה על אדמת בודפשט, הונגריה. לאימון הגיעו פנים חדשות, קשר בית"ר טוברוק רפי דהן, שנחת הבוקר בהונגריה. כזכור, דהן הוזכר כמועמד לפני מספר שבועות אך הגעתו נדחתה משום שהוא היה אמור להצטרף לבית"ר ירושלים.

המאמן דני ניראון ערך בצהריים אסיפת שחקנים במהלכה הבהיר כמה דגשים חשובים. "אני לא רוצה בעיות משמעת", פתח המאמן את נאומו. "אני מבקש מכולם לעמוד בלוחות זמנים. בסך הכול כולם כאן ילדים טובים. המטרה שלי במחנה הזה היא לחבר את כולם, אישית וקבוצתית. אני רוצה שכל שחקן כאן יוכיח לי את מקומו על המגרש. אם אתם חושבים שלצעירים יהיה יתרון מסוים על פני אחרים, אתם טועים. הם יצטרכו להוכיח לי יותר מכולם שמקומם בהרכב. התחרות כאן היא גדולה. אצלי לא משחק הגיל".

מבחינת החוקים, הרי שבשעה 23:00 בערב השחקנים אמורים להיכנס לחדרים ונאסר עליהם לצאת מהמלון. באישור הצוות המקצועי והניהולי, אושר לשחקנים חצי יום חופש במהלך המחנה. ביום שלישי תשחק הקבוצה מול קבוצה מהליגה הראשונה בהונגריה. הקפטן אלי אברבנל יוצג באותו יום בפני השחקנים.

החלוץ הקרואטי של וינטרטור טומו ברלקאג' התאמן והותיר רושם טוב. כנראה שהוא וגם החלוץ הקמרוני סיממו ברטראנד, שיגיע ביום שלישי, יוחתמו. בעיה בהנפקת הוויזה של הקשר המקדוני ארסן סאלי מונעת בינתיים את הגעתו. הקשר הסרבי לזר פופוביץ' אמור להגיע בסוף השבוע למחנה וייבחן בקבוצה.

הקבוצה חתמה על הסכם אימוץ עם חברת 'מחסני כמעט חינם', שיכניס לקופת המועדון כחצי מיליון שקל. בקבוצה מלינים על כך שאצטדיון 'האורווה' לא אושר עדיין, אך מאמינים כי יאושר עד תחילת העונה, שתפתח ב-22 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully