וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ויק אדם חופשי

20.7.2009 / 15:54

הקוורטרבק סיים לרצות כמעט שנתיים של מאסר ומעצר בית, והדרך לחזרתו ל-NFL סלולה. צ'ילדרס ומינסוטה מחכים לפארב

מייקל ויק הוא מהיום אדם חופשי. רוצח הכלבים, שישב במאסר במשך כמעט שנתיים, סיים לרצות את עונשו על ארגון תחרויות כלבים בלתי חוקיות והריגתם, וכעת יכול לפנות שוב לקריירה של שחקן ב-NFL, לפחות מבחינה אזרחית.

מי שצריך לאשר את חזרתו של ויק לפעילות הוא קומישינר הליגה רוג'ר גודל, שאמר כי יבחן את המקרה. גודל צפוי להסכים לשובו של השחקן לליגה, מאחר ששילם את חובו לחברה. בכל מקרה, הקוורטרבק לא ישחק באטלנטה, שהגיעה עמו לפני כחודש לסיכום על שחרור מיידי ללא תנאים.

לפני שנתיים הורשע ויק בארגון הקרבות ובהמתת הכלבים, ובשל כך נשפט ל-23 חודשי מאסר. הוא ירד מנכסיו והוכרז פושט רגל, כשבמקביל התנערו הפאלקונס, בשורותיהם שיחק ויק מ-2001 וחתם על חוזה ארוך טווח, מחוזהו. גם חברות הפרסום (ובעיקר "ריבוק") ביטלו את הקשרים עמו. בחודשיים האחרונים שוחרר ויק מהכלא בקנזס, בילה במעצר בית ועבד בעבודות צווארון כחול, עד לשחרורו הסופי.

ברט פארב אמור להודיע בעשרת הימים הקרובים האם יצטרף למינסוטה. הקוורטרבק בן ה039 עדיין מפזר רמזים, אולם טרם נתן תשובה סופית. מאמן הוייקינגס בראד צ'ילדרס אמר כי ראה את פארב זורק כדורים לאחר הניתוח שעבר בזרועו, ואולי סיפק רמז נוסף על חזרה צפויה כשאמר: "זה נראה טוב, אבל אנחנו מתעסקים גם בדברים אחרים. הוא יודיע לנו כשיהיה מוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully