וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם עסקת שכטר על סף פיצוץ

לאחר שפרנסמן הודיע כי יעדיף לעבור לדנמרק, הפועל ת"א ממאנת להעביר לנתניה את הסכום אותו היא דורשת עבור החלוץ

עסקת העברתו של איתי שכטר ממכבי נתניה להפועל תל אביב על סף פיצוץ. כזכור, ביממה האחרונה פוצלה עסקת העברתם המשותפת של ביוואן פרנסמן ושכטר להפועל, כאשר רק החלוץ הישראלי היה אמור לעבור לקבוצה האדומה, זאת לאחר שפרנסמן הודיע כי הוא מבקש לעבור לדנמרק דווקא. אלא שהאדומים ממאנים להוציא את עסקת שכטר בלבד לפועל כיוון שהם אינם מוכנים כרגע להעביר את הסכום אותו דורשת נתניה על שכטר בלבד, כ-650 אלף דולר.

"גם אנחנו לא מבינים מה הולך כאן. כרגע לא מתנהל משא ומתן בינינו לבין נתניה", כך אמר גורם בכיר בהנהלת הפועל תל אביב. "אנחנו מקווים שהדברים יבשילו בהמשך השבוע". בהפועל מקווים שהעסקה המקורית (בה היו אמורים לעבור שני השחקנים תמורת כמיליון דולר) עדיין תצא לפועל או שדרישות נתניה על שכטר תרדנה.

עוד קודם לכן, במהלך היממה, לאחר ששני המועדונים סיכמו את תנאי העברתו של ביוואן פרנסמן ואיתי שכטר לוולפסון תמורת מיליון דולר ו-50 אחוז מסכום מכירה עתידית, הודיעה נתניה כי הבלם הדרום אפריקאי ייצא למבחנים באודנסה הדנית, ואז החליטו שני המועדונים לפצל את העסקה.

בבוקר הודה פרנסמן בראיון לתקשורת הדרום אפריקאית היכן הוא מעדיף לשחק. "האופציה המועדפת עליי היא אודנסה הדנית ולא הפועל תל אביב", אמר הבלם, שקיבל ביום ראשון הצעה כספית מהאדומים בסך 150 אלף דולר לעונה בחוזה לחמש שנים, הצעה זהה לזו שהוגשה לאיתי שכטר. אולם לפי הדברים שאמר הבלם לתקשורת בארצו, נראה כי הוא לא שש ללבוש אדום. "באודנסה תהיה לי הזדמנות להכיר חלקים אחרים של אירופה. אני מקווה שהעניינים בין נתניה לאודנסה יסתדרו כי אני מאוד רוצה לעבור לדנמרק".

בסביבתו של פרנסמן מספרים כי סוכנו, סטיב קפלושניק, קיבל מאודנסה הצעה למשכורת גבוהה יותר מזו שהוצעה לו בהפועל תל אביב, וכי הדרום אפריקאי העדיף לשחק בליגה אירופית מתוקשרת יותר, עקב העובדה שמאז שנחת בישראל הוא לא זכה לאף זימון לנבחרתו, בה הוא שואף לשחק במונדיאל הקרוב אותו תארח דרום אפריקה.

עדכון ראשון: 20/7 13:45
עדכון אחרון 20/7 20:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully