וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סחורה חמה

20.7.2009 / 9:23

רוי האלאדיי, המועמד לטרייד, שוב הוכיח את השווי האמיתי שלו עם הופעת כוח ב-1:3 של טורונטו על בוסטון. ניצחון 12 למארקי

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

טורונטו - בוסטון 1:3
ניו יורק יאנקיז - דטרויט 1:2
קליבלנד - סיאטל 5:3
שיקגו וייט סוקס - בולטימור 10:2
קנזס סיטי - טמפה ביי 4:3
אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 1:0
טקסס - מינסוטה 3:5

NL:

פלורידה - פילדלפיה 5:0
סינסינטי - מילווקי 3:5
וושינגטון - שיקגו קאבס 11:3
פיטסבורג - סן פרנסיסקו 4:3
סט. לואיס - אריזונה 1:2
סן דייגו - קולורדו 6:1
לוס אנג'לס דודג'רס - יוסטון 3:4
אטלנטה - ניו יורק מטס 1:7

פילדלפיה מנופפת לשלום

AL: רוי האלאדיי עדיין על לוח המועמדים לטרייד, ואין ספק שההופעה הלילה מול בוסטון העלתה את ערכו עוד יותר. האס של טורונטו הגיש תשעה אינינגים וסילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט, הבלו ג'ייז ניצחו 1:3. האלאדיי (ניצחון 11 העונה) והג'ייז סייעו ליאנקיז לצמק את הפער מהרד סוקס למשחק אחד בלבד, כשהומרים של מארק טשיירה ואלכס רודריגז העניקו לניו יורק ניצחון 1:2 וסוויפ על דטרויט.

טמפה ביי מסרבת לוותר, ומהפך בן שתי ריצות סייע לה לנצח בקנזס סיטי 3:4. סיאטל תפרה את קליבלנד 3:5 בחוץ וקצרה ניצחון שלישי בסדרה. טקסס עברה את מינסוטה באותה תוצאה, אבל השתיים לא הצליחו לצמק את הפער מהאיינג'לס, אצלם היה בובי אבריו גיבור היום. אבריו קלקל נו היטר לברט אנדרסון מאוקלנד (שמונה ושישה עם שתי חבטות חובה בלבד) ובאינינג העשירי חבט להומר שהעניק ללוס אנג'לס ניצחון 0:1.

NL: ג'ייסון מארקי מקולורדו היה המגיש הראשון בליגה שהגיע ל-12 ניצחונות, לאחר 1:6 בסן דייגו. הרוקיז לא ממש הרוויחו מהניצחון הזה, שכן הדודג'רס גברו על יוסטון 3:4 וסן פרנסיסקו ניצחה באותה תוצאה בפיטסבורג. סט. לואיס נעזרה ביכולת טובה של ג'ואל פיניירו הפורח ועברה את אריזונה 1:2, אבל שיקגו קאבס ביצעה סוויפ בוושינגטון, ועם 3:11 על הנשיונאלס שמרה על פער שני המשחקים מהציפורים האדומות.

מילווקי הבלתי יציבה נוצחה על ידי סינסינטי 5:3 וממשיכה להתרחק מהצמרת. ב-NL מזרח ממשיכה פילדלפיה לסמן את הדרך לאוקטובר, כש-0:5 במיאמי עם שבעה וארבעה של ג'יי איי האפ העניק לה ניצחון שביעי ברציפות. אטלנטה ניצחה את המטס המדוכאים 1:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully