וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "כל הזמן אפשר וצריך להשתפר"

20.7.2009 / 9:26

מכבי חיפה המריאה לצפון אירלנד לגומלין מול גלנטורן, אלישע לוי כבר הביט קדימה לשלב הבא: "מצפה לנו משחק קשה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי חיפה המריאה הבוקר (שני) לצפון אירלנד לקראת משחק הגומלין מול גלנטורן במוקדמות ליגת האלופות. הירוקים, שניצחו בקלות 0:6 במשחק הראשון בין השתיים בקרית אליעזר, המריאו ללא הקפטן יניב קטן הסובל ממיחושים באזור הבטן התחתונה ונשאר בארץ לצורך מערב.

המאמן אלישע לוי אמר לפני ההמראה: "קודם כל אנחנו עושים הכל כדי לתת הופעה טובה, לכבד את הקבוצה. אנחנו צריכים לשאוב הרבה ביטחון מהמשחק הקודם, אבל צריך לדעת שמצפה לנו משחק קשה בשלב הבא ונעשה הכל כדי להיות מוכנים. כל הזמן אפשר וצריך להשתפר, התוצאה במשחק הראשון הייתה פנטסטית עבורנו, אבל צריך לדעת שזה משחק ראשון ובכדורגל אתה תמיד צריך להוכיח את עצמך מחדש".

גוסטבו בוקולי אמר: "יש לנו עוד משחק וצריך לנצח. עשינו את העבודה בבית וצריך לשחק שם ברצינות ולתת מאה אחוז, לגמור את זה כמו שצריך". דקל קינן הוסיף: "אלישע דיבר על המשכיות ותאום בין השחקנים. נצטרך לעבור את המשחק הזה ואז נדבר על הקזחים. יש עוד שבוע ימים. נראה קלטות ונגיע מוכנים".

בחיפה מקווים שהמשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, כנראה מול אקטובה הקזחית, יוקדם ל-28 בחודש, יום שלישי, על מנת שלא לערוך את ההכנות למשחק במהלך צום ט' באב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully