וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז ימריא השבוע לחתום באריס סלוניקי

דור בלך

19.7.2009 / 17:21

לאחר שהמועדון היווני לא הצליח לצרף את ניקולס גאיטן מבוקה ג'וניורס, הוחלט סופית ללכת על קשר בית"ר ירושלים

דריו פרננדז ימריא השבוע ליוון לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה באריס סלוניקי. קשר בית"ר ירושלים כבר סיכם את תנאיו ושני המועדונים הגיעו לסיכום על דמי ההשאלה. פרננדז הבהיר לראשי אריס כי הוא מחזיק בדרכון אירופאי ולכן לא ייחשב כזר בליגה היוונית והעסקה תושלם בימים הקרובים.

פרננדז לא היה האופציה הראשונה של אריס, שהתעניינה בשירותיו של קשר בוקה ג'וניורס, ניקולס גאיטן. במועדון לא הגיעו להבנות עם מועדון הפאר הארגנטינאי, והחליטו ללכת על פרננדז, שזול בצורה משמעותית. בית"ר תקבל 55 אלף יורו תמורת השאלת הקשר הארגנטינאי בעל הדרכון הספרדי, והיוונים ישלמו את מלוא חוזהו בירושלים - 700 אלף דולרים ברוטו לעונה.

פרננדז יעבור השבוע בדיקות רפואיות, ולאחר מכן יוכל לאחד כוחות עם סבסטיאן אבראו האורוגוואי, שכבר חתם בקבוצה לפני מספר שבועות.

בינתיים בבית"ר, נופו הערב חמישה שחקנים מתוך ה-37 שהתאמנו עם הקבוצה. המנופים הם השוער עמית שמש, המגן טל בן כליפא, הבלם יוני קים והקשרים יוני אליאב וירדן אזולאי. היו"ר איציק קורנפיין הסביר לחמישה כי עד שלא יתבהרו הדברים הם משוחררים ורשאיים לדבר עם קבוצות אחרות, אם כי לא סגר בפניהם את הדלת בבית"ר. יוני קים לא חיכה יותר מדי וכבר סיכם בבית"ר שמשון תל אביב מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully