וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אנחנו במגמת שיפור"

מאמן הפועל ת"א היה מרוצה לאחר התיקו 2:2 מול בורסאספור. אבוקסיס ראה את גטבורג מנצחת: "זו קבוצה חזקה ומאורגנת"

אחרי ניצחון 1:2 על דניזליספור ותיקו 1:1 עם אפולון לימאסול, סיימה הפועל תל אביב הערב (ראשון) בתיקו 2:2 מול בורסאספור. הטורקים נטלו את ההובלה פעמיים במשחק, אך סמואל יבואה השווה במחצית הראשונה ואילו גילי ורמוט עשה זאת שוב בדקה ה-73. הנבחן הארגנטינאי מיגל פורטיז'ו רשם 70 דקות במרכז ההגנה. ביום שלישי תערוך הפועל את משחקה האחרון במחנה האימונים באוסטריה, אז תפגוש את סטוק סיטי האנגלית.

אגב, אל אותה בורסאספור הצטרף היום באופן רשמי הקשר הסרבי איבן ארגיץ', שהיה מועמד לחזק את האדומים. ארגיץ' בן ה-28, ששיחק בשבע העונות האחרונות בפ.צ. באזל, סיכם עם בורסאספור עקרונית כבר לפני שבועיים, אך רק היום הגיעו הצדדים לכדי חתימה.

הקשר הגנאי, אבובקרי יעקובו, נחת סוף סוף באוסטריה והצטרף למחנה האימונים. יעקובו לא שיחק הערב, אך אמור לקחת חלק במשחק הבא נגד סטוק. בצוות המקצועי מודעים לכך שהקשר עבר לאחרונה פציעה ומקווים שהוא נמצא בכושר על מנת שיוכלו להתרשם מיכולתו.

המאמן אלי גוטמן אמר לוואלה! ספורט בסיום המשחק: "אנחנו במגמת שיפור ויש עוד הרבה מה לתקן, אבל בסך הכל אני מרוצה מהמשחק היום". דדי בן דיין התייחס למשחק בראיון לאתר הרשמי: "יש לנו משחקי אימון ברמה גבוהה ואנו עובדים קשה במחנה האימונים. אנחנו נראים טוב, אך יש עוד עבודה רבה וקשה לפנינו".

עוזר המאמן יוסי אבוקסיס לא נכח במשחק לאחר שטס לעקוב אחרי גטבורג, היריבה של הפועל תל אביב בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. אבוקסיס ראה את גטבורג מנצחת 1:3 את טרלבורג במסגרת המחזור ה-15 בליגה השבדית. אבוקסיס אמר לאתר הרשמי: "מדובר בקבוצה חזקה ומאורגנת, ולא בכדי היא מובילת הליגה שם. נצטרך להוציא תוצאה טובה בחוץ ולהעביר את ההכרעה לבלומפילד".

פרנסמן עדיין מתעכב

הנהלת הפועל תל אביב הגישה הבוקר (ראשון) לביוואן פרנסמן הצעה כספית בסך כ-150 אלף דולר לעונה בחוזה לחמש שנים. ההצעה זהה לזו שהוגשה לאיתי שכטר, שסיכם את תנאיו אתמול. בהפועל מקווים כי פרנסמן לא יעלה התנגדויות חדשות וישיב בחיוב. הסיבה לכך שעדיין אין כרגע חתימה היא העובדה כהמשא ומתן נערך בטלפונים ופקסים עם סוכנו של הבלם שנמצא בדרום אפריקה. אצל האדומים קיימת אופטימיות שהמשא ומתן יסתיים עוד היום והדרום אפריקאי יצטרף השבוע למחנה האימון של הקבוצה.

גם שי אבוטבול אמור לחתום היום על חוזה חדש אצל האדומים. אבוטבול הודיע לקבוצה כי הוא מקבל את החוזה שהוצא לו, כ-110 אלף דולר לעונה אחת עם האופציה להשתחרר בינואר הקרוב ללא תמורה לחו"ל. אבוטבול הודיע שיגיע היום אחר הצהריים למשרדי המועדון ויחתום על חוזה.

הקשר הגאורגי זוראב מנטשאשווילי סובל ממתיחה בשריר האחורי ולא שיחק בתיקו 2:2 נגד בורסאספור הטורקית. בצוות המקצועי מקווים כי הקשר יחלים על מנת שיוכלו לקבל החלטה לגביו עד לסיום המחנה. כאמור, עד כה בהפועל מתרשמים מהופעתיו וגם מציינים כי לקשר יש מספר רב של הפועות בנבחרת והוא יכול להוסיף מחץ לקישור הקבוצה.

עדכון ראשון: 15:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully