וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סואן: "רוצים להיות בצמרת"

סכנין יצאה למחנה אימון ברומניה, ללא ליאור אסולין שיגיע מהפועל ת"א ללא תמורה, אך קיים נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

ליאור אסולין יעבור ללא תמורה לבני סכנין, כך החליטה הבוקר (ראשון) הנהלת הפועל תל אביב. אסולין כבר סיכם את תנאיו בסכנין אתמול בלילה ויעמוד לרשותו של המאמן ערן קוליק בעונה הקרובה. אסולין, אשר נגדו עומד צו עיכוב יציאה מן הארץ, לא יוכל לצאת עם הקבוצה למחנה האימון ברומניה, ובקבוצה ינסו לעזור לו.

אסולין הגיש בקשה לבית המשפט לבטל את צו עיכוב היציאה מהארץ שעומד כנגדו. מדובר בהליך שאורך בין שלושה ארבעה ימים ולכן אם השחקן יצטרף בסופו של דבר למחנה, לא יהיה זה לפני סוף השבוע.

סכנין עצמה תמריא עם 19 שחקני סגל בלבד ובמועדון מקווים כי עוד במהלך השהות ברומניה יגיעו עוד שחקנים זרים להיבחן בקבוצה. כמו אסולין, גם איברהים בסיט לא יהיה במחנה לאחר שלא הושג עבורו אישור עבודה.

היו"ר חסן אבו סלאח יטוס היום עם הקבוצה וישוב ביום חמישי על מנת להסדיר את את התקציב נדחה על ידי בקרת התקציבים. בבקרה מבקשים מסכנין להשיג ערבויות יותר בטוחות מאלה שהציגו. במועדון לא דואגים ואומרים כי הדברים יסתדרו עד יום חמישי וסכנין תעמוד בתקציב המינימום - 10.7 מיליון שקל.

קוליק: "רוצים להיות הקבוצה הבכירה במגזר"

לפני יציאת הקבוצה למחנה האימונים סיפרו השחקנים והמאמן על ציפיותיהם מהעונה החדשה. "המטרות שלנו במחנה הן כמובן לשפר את הכושר הגופני, אבל גם את צורת המשחק ושיפור המשחק ההתקפי שלנו", אמר המאמן ערן קוליק בשדה התעופה, "נקווה השנה להיות הקבוצה הבכירה במגזר, ולשחק טוב לאורך כל העונה, ולא רק לתקופות קצרות. עוד לא הוצאנו מעצמנו את המיטב. התחזקנו בפגרה, ואפשר לחלום על החלק העליון של הטבלה".

עבאס סואן: "לא נצטרך לעבוד על גיבוש במחנה, כי כולנו כבר מגובשים, אולי חוץ מכמה שחקנים חדשים. גם ליאור, שיצטרף אלינו, הוא לא ממש חדש, כי הוא שיחק אצלנו כשזכינו בגביע". לגבי העובדה שהקבוצה לא צירפה יותר מדי שחקנים חדשים, אמר סואן: "אנחנו לא ממהרים לשום מקום, נבחר את השחקנים הטובים ביותר בזמן שלנו. המטרה שלנו העונה היא להיות בצמרת".

טל חן: "יש התרגשות מסוימת, אבל אנחנו נוסעים כדי לעבוד קשה, ומתכוננים לאימונים אינטנסיביים. יש השנה הרבה קבוצות חדשות בליגה, ואי אפשר לדעת איפה נשתלב. אבל יש זמן, עושים פה עבודה טובה ויסודית, ואני מאמין בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully