וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר לביא סיכם בהפועל רעננה

דור בלך

19.7.2009 / 20:01

חלוצה של מ.ס. אשדוד יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בבולגריה. דודו ביטון סיכם באינטרבלוק לובליאנה הסלובנית

חלוצה של מ.ס. אשדוד, אמיר לביא, סיכם הערב (ראשון) בהפועל רעננה, ויצא איתהלמחנה האימון בבולגריה. השחקן צפוי להיבחן במשחקים שבחנה האימון וככל הנראה יחתום בקבוצה עם שובה ארצה. הקבוצה תערוך שלושה משחקי אימון, נגד שתי קבוצות בולגריות וכן נגד אחי נצרת השוהה גם היא בסופיה. רעננה תצא למחנה מחוזקת לאחר שהמגן הימני אריק הורט, שיעלה ארצה מארה"ב ולא יחשב לזר, חתם וכמוהו גם הקשר האחורי איתי אלקסלסי שחתם היום לאחר שנבחן כשבוע. הורט כזכור, נמנה בחצי העונה האחרונה על הסגל של מכבי תל אביב.

פרט אליהם יצאו למחנה גם מגן הפועל כפר לשעבר לירדיו "לירה" גונסבלש הברזילאי בן ה-26 ובן ארצו הקשר איבו דה סה בן ה-27. השניים סיכמו את פרטי החוזה שלהם בקבוצה וצפויים לחתום בה בקרוב.

מי שלא יצטרף לקבוצה הוא דודו ביטון, חלוץ הנבחרת הצעירה ששיחק במדי רעננה ועזר לה להעפיל לליגת העל. ביטון סיכם את תנאיו בקבוצת אינטרבלוק לובליאנה הסלובנית וצפוי לחתום בשורותיה בימים הקרובים. מדובר במחזיקת הגביע בסלובניה בשנתיים האחרונות, השייכת לאיש העסקים האמיד יוזה פצ'צ'ניק, שהפך אותה לעשירה במדינה.

השחקן היה במשא ומתן עם הפועל רעננה ודרש סעיף יציאה לאירופה בינואר, אך ברעננה סרבו והצדדים לא הגיעו לכדי סיכום. אריק איזיקוביץ, המחזיק בכרטיסו של ביטון, מעוניין למכור אותו באירופה ועבורו מדובר באופציה נהדרת.

רק 24 שחקנים יוצאים עם רעננה למחנה האימונים, בהם גם גיא קואז שכבר שוחרר מהקבוצה וחזר אליה בימים האחרונים. אל המחנה צפויים להצטרף מספר זרים שיבחנו, הבולט שבהם הוא שוער נבחרת אל סלבדור, מיגל מונטס, וכן עוד מספר קשרים וחלוצים דרום אמריקאים.

הבקרה התקציבית דחתה את תקציבה של הפועל רעננה לאחר שזו לא הציגה ערבונות מתאימים, ונתנה לה ארכה של מספר ימים על מנת לארגן את התקציב מחדש ולנסות לאשרו. עד לסוף השבוע צפוייה רעננה להעביר תקציב מתוקן וערבונות מתאימים, ובקבוצה לא צופים בעיות ומאמינים כי התקציב יאושר והקבוצה תשחק בליגת העל.

מונטס: "אני מגשים חלום"

כאמור, מונטס, שוער נבחרת אל סלבדור, יגיע להיבחן במחנה האימונים. בראיון לעיתון "לה פרנסה גרפיקה", נשמע מונטס נרגש מאוד. "העונה האחרונה הייתה הטובה בקריירה שלי, אבל עדיין לא הגעתי לשיא". מונטס סיפר כי קיבל את הכרטיסים ויטוס לסופיה ביום שני: "אני יוצא לסדרה של בדיקות רפואיות ומקווה שהכל יילך כמו שצריך. זה הדבר הנכון עבורי". מונטס גילה כי תנאיו הכספיים סגורים לאחר חודש של משא ומתן.

"אני מגשים חלום", התייחס השוער למעבר הצפוי לישראל. "הליגה הישראלית היא אולי לא חלום של הרבה שחקנים, אבל החלום שלי הוא לשחק בחו"ל. איזה שחקן לא היה לוקח כזו הזדמנות?". מונטס, שחתום לשנתיים בקבוצת אגילה, הודיע כי ימשיך בקבוצה, אם לא ישחק בסופו של דבר ברעננה.

עדכון ראשון: 13:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully