וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר סיכם בהפועל ת"א

חלוץ מכבי נתניה נפגש עם הנהלת המועדון, וסיכם לחמש שנים בשורות האדומים. צפוי להצטרף לקבוצה במחנה האימון

חלוץ מכבי נתניה בשלוש העונות האחרונות, איתי שכטר, נפגש הערב (שבת) עם הנהלת הפועל תל אביב וסיכם את תנאיו במועדון, כך הודיע המועדון באתרו הרשמי. שכטר סיכם עם ההנהלה לחמש השנים הבאות.

"אני גאה להצטרף למועדון גדול ומכובד כמו הפועל ת"א ומאושר שכל הדיבורים כבר מאחוריי, מחכה בקוצר רוח לפגוש את החברים החדשים", אמר היום שכטר.

החלוץ אמור להרוויח כ-140 אלף דולר, כמו בנתניה, ואמור להמריא ביחד עם וינסנט אניימה לאוסטריה ולהצטרף לקבוצתו החדשה במחנה האימונים שלה. כעת יעשו בהפועל תל אביב מאמצים לסכם גם עם ביוואן פרנסמן.

הבלם הארגנטינאי בן ה-26, מיגל פורטיז'ו, נחת אתמול בלילה (שישי) באוסטריה והחל כבר היום להיבחן בשורות הפועל תל אביב. הבלם ששיחק בליגה השוויצרית בשורות יאנג בויז ברן, אמור להיבחן כמספר ימים ואז הצוות המקצועי יחליט האם להחתימו.

למרות שמדובר בבלם עם רקורד טוב, הסיכויים כי יוחתם קטנים מאוד, זאת בשל הצטרפתו של ביוואן פרנסמן ממכבי נתניה, שאמור לשמש כבלם לצד וואליד באדיר, כשבסגל של הפועל ישנו גם את דגלאס דה סילבה שאף הוא יכול לאייש את משבצת הבלם.

לעומת פורטיז'ו שנחת, הקשר סיידו מבורקינה פאסו שוחרר לאחר שלא הרשים את הצוות המקצועי בהפועל. בשורות האדומים עדיין נבחן הגאורגי זוראב מנטאשאשווילי בן ה-29, השייך לקבוצת ונטספילס הלטבית, כשגם הקשר הסרבי איבן ארגיץ' עדיין בתמונה, אם כי הוא לא מתאמן עם הקבוצה.

עוזר המאמן יוסי אבוקסיס ייצא לשבדיה, שם יצפה ביום ראשון במשחק ליגה של גטבורג, היריבה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.

עדכון ראשון: 18.7 13:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully