וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: המלך העירום חובט שנית

18.7.2009 / 12:05

אחרי שנכנע באולסטאר ללחץ ההמון, חזר אלברט פוחולס עם שני הומרים ב-1:6 של סט. לואיס על אריזונה ועלה ל-34 העונה

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

קליבלנד - סיאטל 6:2
ניו יורק יאנקיז - דטרויט 3:5
טורונטו - בוסטון 4:1
טקסס - מינסוטה 5:3
קנזס סיטי - טמפה ביי 8:7
שיקגו וייט סוקס - בולטימור 8:12
אוקלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 3:7

NL:

וושינגטון - שיקגו קאבס 3:1
פיטסבורג - סן פרנסיסקו 1:2
סט. לואיס - אריזונה 1:6
פלורידה - פילדלפיה 6:5
סינסינטי - מילווקי 0:4
אטלנטה - ניו יורק מטס 0:11
סן דייגו - קולורדו 5:3
לוס אנג'לס איינג'לס - יוסטון 8:1

וינטאג' ת'ומה

AL: קליי בוכהולץ מבוסטון חזר לעניינים לאחר ייבוש ארוך במיינורס, עזר לרד סוקס לנצח בטורונטו 1:4 ומייד הורד שוב לטריפל איי. שתי חבטות של דייויד אורטיז עזרו לו להמשיך להתאושש מפתיחת העונה המחפירה. ניו יורק יאנקיז שמרה על פער שלושה המשחקים מאחורי הרד סוקס ועברה את דטרויט 3:5, בסיוע הופעת בולפן אדירה של פיל יוז, שבשני אינינגים הכיש פעמיים את כל הצד ורשם ששה סטרייקאאוטים. הוא גם זכה בניצחון. פליקס הרננדז מסיאטל ממשיך בתביעתו לסיי יאנג, ועם שמונה ושמונה ניצח בקליבלנד 2:6.

המארינרס שאבו עידוד מתוצאות הלילה במערב, שכן טקסס הפסידה בבית למינסוטה 5:3 והאיינג'לס, מאחורי ג'ו סונדרס הגרוע על הגבעה, נוצחו על ידי אוקלנד 7:3. טמפה ביי עברה בקושי את קנזס סיטי 7:8 ושיקגו וייט סוקס גברה על בולטימור 8:12, כשג'ים ת'ומה חוגג עם המחבט - גראנד סלאם, עוד הומר ושבע הכנסות רצים בסך הכל. כבוד.

NL: אלברט פוחולס אמר לאחר ההומראן דרבי שמשום שכל כך רצה לרצות את הקהל, כשל בתחרות. בליגה הוא לא רוצה לרצות אף אחד מלבד קבוצתו, והתוצאה בהתאם - שני הומרים שהעלו את מאזנו השנתי ל-34, והעניקו לסט. לואיס ניצחון 1:6 על אריזונה. זה היה המשחק השמיני של פוחולס העונה שבו הוא רושם יותר מהומר אחד. היריבה של הקרדינלס בצמרת, מילווקי, נכנעה להופעה מצויינת של ברונסון ארויו, שעם שבעה ושישה העניק לסינסינטי ניצחון 0:4.

הקאבס משיקגו נזקקו ליכולת טובה של קרלוס זמבראנו, שהגיש חמישה אינינגים בינוניים למדי, אבל גם רשם חבטה שהכניסה שתי ריצות בניצחון 1:3 בוושינגטון. מי שיקבלו עזרה רק אם מוחמד, ישו ומשה רבנו יערכו כינוס מיוחד הם המטס, שחטפו בראש באטלנטה 11:0 ומרימים דגל לבן על העונה. פילדלפיה ניצחה במיאמי את פלורידה 5:6, והפיליז עלו ליתרון של ששה משחקים על אטלנטה ועל המארלינס, כשהפער מהמטס כבר עומד על 8.5 משחקים.

יוסטון, עם הופעה עצומה של רוי אוסוולט, שטיגן חמישה חובטים בתשעה אינינגים, ניצחה בלוס אנג'לס את הדודג'רס 1:8, והיא מרוחקת רק שלושה משחקים מסט. לואיס בפסגת הבית המרכז, ממש כמו הקאבס והברוורס. מעניין שם, במיד-ווסט ומדרום לו. קולורדו ניצלה את המצב כדי להתקרב כדי שבעה משחקים לדודג'רס עם ניצחון 3:5 בסן דייגו, ומי שלא הייתה כל כך חכמה היא סן פרנסיסקו, ששבעה ועשרה של טים לינסקאם לא עזרו לה, ונכנעה להומר של גארט ג'ונס מפיטסבורג באינינג ה-14 - 1:2 לפייראטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully