וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה והפועל תל אביב סיכמו על העברת שכטר ופרנסמן

האדומים יעבירו למכבי נתניה כמיליון דולר עבור מחצית מכרטיסי השחקן של השניים. הקבוצה סיימה ב-1:1 עם אפולון לימאסול

אחרי קרוב לחודשיים של משא ומתן, הפועל תל אביב ומכבי נתניה סוף סוף סיכמו על העברתם של ביוואן פרנסמן ואיתי שכטר, מהצהוב של הנתנייתים אל האדום של התל אביבים. כזכור, ראשון לעשות את הדרך היה דדי בן דיין, וכעת יצטרפו אל המגן השמאלי חלוץ נבחרת ישראל והבלם הדרום אפריקאי.

המעבר התאפשר לאחר שהבעלים של נתניה, דניאל יאמר, ירד מדרישתו לקבוע להיכן ומתי שכטר יימכר ואף הסכים למיליון דולר עבור מחצית מכרטיסי השחקנים של השניים. לאחר שאיתי שכטר הודיע לנתניה כי הדרישות עבורו מוגזמות, ולכן החליט להישאר במועדון עד לתום חוזהו בעוד כשנתיים, אז גם יהיה בן 24, הבין דניאל יאמר כי אם לא ימכור אותו כעת יאלץ להיפרד משכטר, שהוגדר פעמים רבות על ידיו כ'נכס הגדול של המועדון' ללא תמורה, ולכן הסכים להתגמש אל מול הפועל תל אביב.

הנהלת הפועל תל אביב כבר סיכמה עם שני השחקנים על שכר של כ-140 אלף דולר לעונה כל אחד.בהפועל יעשו מאמץ להטיס את השניים למחנה האימון באוסטריה כמה שיותר מהר, על מנת שיתחילו להתאמן עם הקבוצה. לפני כן, שני השחקנים יפגשו עם הנהלת הקבוצה עוד הלילה או מחר בבוקר, כששניהם סיכמו עקרונית עם הקבוצה ונותר להם למעשה רק לחתום באופן רשמי.

מוקדם יותר היום נערכה הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופאית, בה הפועל תל אביב קיבלה את קבוצת גטבורג השבדית. מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, אמר מיד לאחר ההגרלה לאתר הרשמי: "מדובר בהגרלה לא קלה, הקשה מבין האפשרויות שעמדו בפנינו. יש לנו זמן להתחיל להתכונן כראוי למשחק ולייצג את המועדון בכבוד במפעל האירופי כפי שעשינו עד כה".

בתוך כך, הקבוצה האדומה, הנמצאת במחנה אימונים באוסטריה, ערכה הערב את משחק האימון השני שלה במחנה, כששיחקה מול אפולון לימאסול הקפריסאית. המשחק היה הזדמנות טובה עבור הקבוצה לבחון את הקשרים סיידו ומנטשאשווילי. הקשר הגיאורגיאני פתח בהרכב האדומים, והוחלף במחצית המשחק על ידי הקשר מבורקינה פאסו. המשחק עצמו הסתיים ב-1:1, כגאסטון סאנגוי העלה את הקפריסאים ליתרון בדקה ה-50, וביבראס נאתכו השווה בבעיטה חופשית בדקה ה-64. ערן זהבי החמיץ פנדל בדקה ה-52. מי שלא שותף במשחק האימון ועדיין לא הגיע למחנה האימונים של הקבוצה הוא אבובקרי יעקובו (28) הגנאי, כאשר במועדון עדיין מנסים לברר מדוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully