וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דוידוביץ' יקצץ 10 אחוז מהשכר

17.7.2009 / 11:07

המועדון הודיע לשחקנים כי עליו להגיש תקציב, וחלק מהם יתבקש לקצץ 10-12 אחוז בלבד. ראפיד בוקרשט פנתה לפאנטני

מכבי חיפה הודיעה לחלק משחקני הקבוצה ונציגיהם כי עליהם להגיע להסדר בנוגע לקיצוץ בשכרם עוד השבוע, זאת משום שהמועדון אמור להגיש עד סוף השבוע הבא את התקציב לרשות לבקרת תקציבים. בחיפה טוענים כי השוער ניר דוידוביץ' יקצץ פחות משאר השחקנים, כ-10 אחוז בלבד, בעוד שהשאר ידרשו לקצץ כ-15 אחוז ואפילו מעט יותר, אולם חלק מהשחקנים ברשימה מתכוונים להציע קיצוץ של 10-12 אחוז בלבד. יש לציין כי כל השחקנים הסכימו להפחתה בשכרם והמחלוקת היחידה היא גובה הקיצוץ. "נראה כי בסופו של דבר, מלבד דוידוביץ', רוב השחקנים יקצצו 12-15 אחוז בממוצע", אמר גורם בחיפה לקראת השיחות שאמורות להתקיים השבוע.

על פי הערכות, תקציב חיפה בעונה הבאה ינוע על 37 עד 40 מליון שקל, זאת בהנחה שיוחתם עוד שחקן ישראלי אחד לפחות. לגוסטבו בוקולי (קיצץ כמעט 30 אחוז) ולשוער מצטרפים תשעה שחקנים אחרים, מלבד בירם כיאל. האחרון לא יקצץ בשכרו משום שעד כה ניהל עם חיפה שיחות על שדרוג השכר. השחקנים הצעירים, כדוגמת אייל גולסה, ישראל זגורי וליעד אלמליח, וכמובן שחקני הרכש החדשים, לא ידרשו לקצץ. בחיפה מעריכים שהקיצוץ בשכר השחקנים יחסוך כשני מליון שקל.

החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני צפוי לעבור לסופר ספורט יונייטד מדרום אפריקה, זאת למרות אתמול (חמישי) פנתה קבוצת ראפיד בוקרשט לסוכנו דדה חדד שהבהיר ששכרו עומד על 220 אלף דולר לעונה. המועדון הרומני השיב כי העלות, שמצטרפת לרכישת הכרטיס, גבוהה מדי. אם חיפה תחליט להשאיל את פנטאני ולא תצליח למכור אותו, ייתכן שיחודשו המגעים. אוסיי רנספורד סיכם בטוונטה ההולנדית וכל שנותר כעת הוא לקבל את טופס השחרור שלו ממכבי חיפה.

במועדון מתוחים מאוד לקראת הגרלת השלב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, שתיערך בשעה 13:00. חיפה מדורגת בקבוצת האיכות השנייה והיריבה הכי חזקה שהיא תוכל להגריל היא רד בול זלצבורג האוסטרית, אם תעבור את בוהמיינס האירית. בחיפה מקווים לקבל הגרלה נוחה, למרות שמצפות לה יריבות בינונית אחרות שיהיה לה קשה לעבור, כמו אפועל ניקוסיה הקפריסאית, סלובאן ברטיסלבה הסלובקית (אם תעבור אם זרינסקי הבוסנית), מריבור הסלובנית. אם חיפה לא תעבור את השלב השלישי, היא תתמודד במסגרת השלב המוקדם של הליגה האירופית. אם היא תעבור לשלב הרביעי ותמעד שם, היא תעפיל ישירות לשלב הבתים של הליגה האירופית. "החשיבות של ההגרלה היום היא גורלית", הבהירו במועדון. "תהיה לה השלכה רבה על המשך דרכה של הקבוצה באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully