וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: על הכביש המוייר לפלייאוף

17.7.2009 / 11:10

ג'יימי מוייר ופילדלפיה השביתו את פלורידה 0:4, ונותנים גז ב-NL מזרח. המטס הפסידו 5:3 באטלנטה, ניצחון להארדן והקאבס

רק שמונה משחקים נערכו ב-MLB לאחר החזרה מפגרת האולסטאר, כשהלילה יתחדשו הסדרות במלואן. ב-AL נערכו שני משחקים. קליף לי וקליבלנד ניצחו את סיאטל 1:4, ארווין סנטנה סיים רצף של שלושה הפסדים, ועם שמונה אינינגים כוחניים וארבעה סטרייקאאוטים קצר ניצחון נאה עבור האיינג'לס באוקלנד, 2:6.

ה-NL מזרח היה צמוד ביותר לאחרונה, אולם פחות משבועיים הספיקו כדי לפזר את הערפל. ג'יימי מוייר הקשיש מפילדלפיה הרשה חבטה אחת בלבד בשבעה אינינגים מעולים, ריאן הווארד הפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה להגיע ל-200 הומראנס ופילדלפיה גברה על פלורידה 0:4, כשהיא מגדילה את הפער ממנה לחמישה משחקים. אטלנטה ניצחה את המטס 3:5, ובשלב זה, כשהיא במרחק של 7.5 משחקים מאחור, ניו יורק נראית מחוץ למשחק. אבל, חשוב לציין, בעבר נעשו ריצות גדולות מאלה באוגוסט ובספטמבר.

ריץ' הארדן לא בדיוק עובר עונה מדהימה, אבל וושינגטון היא התרופה לכל צרה. הארדן הגיש ששה וקטל שבעה, הקאבס ניצחו 2:6. מילווקי, שנמצאת בתקופה לא מדהימה, עברה את סינסינטי 6:9, כשפרינס פילדר מצדיק את היותו מלך ההומראנס עם הומר מספר 23 העונה. ארון קוק וקולורדו לא התקשו לנצח בסן דייגו 1:10 ו-וואנדי רודריגז ויוסטון קלקלו את חזרתו של מני רמירז הביתה לראשונה מאז ההשעיה (עד עכשיו הוא שיחק רק בחוץ) והשביתו את הדודג'רס 0:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully