וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: עזריה יעבוד על יכולת הכיבוש

דור בלך

16.7.2009 / 17:58

המאמן יתמקד עם שחקניו בהבקעת שערים. הקבוצה תעתיק את אימוניה. הבלם רמי דואני יתחיל להיבחן, ואם ירשים יוחתם

עקב משחקי המכביה הנערכים בווינגייט ובמגרשים בנעורים, וכן לאור השזרוע בקופסא, נאלצה מכבי נתניה להתאמן הערב (שלישי) במגרשה של מכבי עמישב בפתח תקוה, ותעשה כך גם בימים הקרובים. על שחקני הקבוצה עבר לילה לא קל לאחר עיכוב בטיסה שהביא לאיחור של כשעתיים וחצי במועד נחיתתם והעברת לילה לבן בשדה התעופה ברומא. למרות זאת, לא ויתר המאמן נתי עזריה על האימון היומי כחלק מההכנות למשחק הגומלין מול סלימה וונדררס ביום חמישי.

בנתניה יתמקדו בעיקר על עבודה מול השער באימונים הקרובים, לאחר שבכל משחקיה עד כה הצליחה לכבוש רק שער אחד, וגם הוא מרגלי המגן קלמי סבן ולא אחד החלוצים. עם זאת, בנתניה מרוצים מהשתלבותם של אחמד סבע ואלון וייסברג הצעיר במערך. עקב העיכוב במשא ומתן בין נתניה להפועל תל אביב על העברת איתי שכטר וביוואן פרנסמן, ייתכן והשניים יקחו חלק במשחק בחמישי, אך ההעדפה כרגע היא עדיין למכור אותם. פרנסמן ייצא בימים הקרובים להיבחן באודנסה ועשוי להימכר לקבוצה הדנית.

בין אם יימכר ובין אם לאו, בנתניה ממשיכים לנסות לחזק את ההגנה במגבלות התקציב שלהם, והחלו לבחון את רמי דואני. הבלם, שגדל בהפועל חדרה ועבר להפועל תל אביב ושיחק במדי הנבחרת האולימפית באליפות אירופה לפני כשנתיים, סיים את העונה שעברה בטונים צורמים בהפועל כפר סבא. העונה הוא כבר נבחן בהפועל פתח תקוה והחליט ברגע האחרון שלא להיבחן בהפועל רעננה. אם ירשים דואני הוא יוחתם ויחזק את ההגנה שנכון לעכשיו מורכבת ממעוז סמיה וזאב חיימוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully