וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הודיעה רשמית על החתמת וישנייבסקי

איתן נוח

16.7.2009 / 17:29

האלופת הוציאה הודעה רשמית על החתמת הרכז האמריקאי לעונה עם אופציה לאחת נוספת. בקבוצה מתעניינים ברות'בארט

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי על החתמתו של הגארד האמריקאי אנדרו וישנייבסקי. אתמול בלילה נפגש השחקן בניו יורק עם עוזר מאמן הצהובים, שרון דרוקר ומנהל הקבוצה, גור שלף, וסיפר שהוא נלהב לקראת הגעתו לישראל. היום ישובו ארצה אנשי מכבי תל אביב מליגות הקיץ בארה"ב, במטרה להמשיך בהכנות לקראת העונה הבאה.

וישנייבסקי (28, 1.91 מ') חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, וילבש את הגופיה מספר 7. הגארד האמריקאי בילה את העונה שעברה במדי סנט פטרסבורג, בה העמיד ממוצעים של 15.7 נקודות ו-4.6 אסיסטים למשחק. הוא מצטרף לצ'אק איידסון ומאצ'יי לאמפה, שכבר הוחתו באופן רשמי בקבוצה, כשגם סטפן לאזמה ואלן אנדרסון צפויים להצטרף ולשחק בשורות הצהובים בעונה הקרובה.

חדשות נוספת שמגיעות מכיוון מכבי הן צירופו האפשרי של הסנטר רוברט רות'בארט (23, 2.17 מ'). הסנטר של נהריה בעונה החולפת הובא לראשונה לארץ על ידי מכבי תל אביב והושאל מיידית לגליל העליון, שם לא זכה לדקות רבות. בעונה שעברה הגיע רות'בארט לנהריה שם כבר הפגין יכולת טובה יותר עם 5 נק' ו-2.8 ריב' ב-11 דקות משחק. את היכולת הטובה שלו המשיך רות'בארט באוניברסיאדה האחרונה בה שיחק עם הנבחרת האולימפית, וקלע 9.7 נק' והוריד 6 ריב' ב-16 דקות משחק. המשא ומתן בין רות'בארט למכבי עדיין לא הבשיל לכדי חתימה, אך גם אם יחתום השחקן אצל הצהובים הוא לא יישחק בקבוצה בעונה הקרובה, אלא יושאל לקבוצה אחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully