וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סוף סוף החלוצים תוקפים

16.7.2009 / 11:21

פאנטני הממורמר התרחק מאנשי חיפה ביציע, גדיר מוחמא, דבאלשווילי מפרגן, ארבייטמן אופטימי, ורנספורד בפנקסים של סיטי, שתעקוב אחרי השתלבותו בטוונטה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

פנטאני סירב לשבת ביציע עם אנשי חיפה

החלוץ ת'מבינקוסי פאנטני כועס על ההתנהלות של מכבי חיפה בנוגע אליו ואתמול (רביעי), במהלך המשחק מול גלנטורן, שוחח עם האוהדים שעודדו אותו ואמר להם: "אני לא מבין למה אלישע לא רוצה אותי. בקרוב מאוד אמצא קבוצה אחרת". אתמול הגיע השחקן לאצטדיון והיה אמור לשבת ביציע הכבוד עם חברו לקבוצה, אוסיי רנספורד, אלא שברגע האחרון הודיע החלוץ מדרום אפריקה כי הוא מעדיף לשבת עם האוהדים.

חיפה הודיעה לסוכן השחקנים פיני זהבי למצוא לו קבוצה אחרת והשחקן קיבל הצעה לחזור למולדתו, לאלופת דרום אפריקה – סופר ספורט יונייטד שבה חתם לאחרונה ברנרד פארקר. האחרון, אגב, סגר בטוונטה. חיפה אישרה את הפרסום בוואלה! ספורט אתמול לפיו היא תשאיל את אוסיי רנספורד לקבוצה ההולנדית.

בחיפה התעקשו אתמול כי השחקן לא ישוחרר בחינם, אלא תמורת חצי מליון דולר. לאחרונה הוצע השחקן ללימאסול הקפריסאית ולסיבאספור באמצעות סוכן השחקנים דדה חדד, שבודק עבור השחקן גם אופציות אחרות.

כמו כן, היום מפרסמים בגאנה שמנצ'סטר סיטי עוקבת בעניין אחרי החלוץ הגנאי ושאם הוא ירשים העונה במדי טוונטה, שתשחק בליגת האלופות, היא עשויה להגיש עליו הצעה בקיץ הבא.

גדיר: "אני מרגיש נהדר"

בחיפה הביעו אתמול שביעות רצון גדולה מההשתלבות של החלות מוחמד גדיר, שעד לאחרונה דובר על כך שהוא מעוניין לעזוב לסכנין. גדיר אמר אתמול לחבריו: "אני מרגיש נהדר. קיבלתי הזדמנות אדירה מאלישע ועכשיו הכל ברגליים שלי".

החלוץ ולדימיר דבאלישווילי שנראה מחויך אתמול סחט לא מעט מחמאות. שחקנים בקבוצה הופתעו כשבסיום ביקש החלוץ מחבריו לקבוצה לכנות אותו "גיאורגי" ולא "גרוזיני", מה שהתקבל בחיוך אצל אנשי הקבוצה. גם שלומי ארבייטמן ואייל משומר שבישל צמד זכו למחמאות. בחיפה אמרו כי העונה תהיה לארבייטמן הזדמנות לא פחות טובה להוכיח שמקומו בהרכב משום שהוא משחק בתפקיד שונה מזה של ירו בלו ודבאלישווילי. "דווקא בגלל הסיבה הזאת ארבייטמן יכול להיות רגוע", אמר אתמול גורם בחיפה. "לא היינו צריכים את השער אתמול כדי להוכיח שהוא ייאבק על מקומו בהרכב. יהיה לו יותר קל העונה, הוא יקבל הזדמנויות רבות".

החלוץ יניב קטן זכה למחמאות ממאמן גלנטורן, אלן מקדונלד, שאמר עליו: "הגול והביצוע שלו הוכיחו שהוא שחקן טכני ברמה גבוהה". בחיפה סיפרו כי קטן הוחלף משום שלא רצו להעמיס על השחקן שעדיין סובל מכאבים. אחד מבין הקשרים הצעירים ישראל זגורי וליעד אלמליח, שלא נכללו בסגל למשחק אתמול, עשויים להיכלל בסגל למשחק הגומלין ביום חמישי הבא.

עד סוף השבוע צפויה חיפה לסכם עם נציגי עשרה משחקניה על הקיצוץ בחוזים שלהם. בחיפה מעריכים שיוכלו לחסוך באמצעות כך 2-3 מליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully