וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומז ופריירה סיכמו בבית"ר ירושלים לעונה

דור בלך

16.7.2009 / 17:15

השניים הצטרפו לאימוני הקבוצה. קורנפיין המריא לרוסיה כדי להפגש עם גאידמק. ברוכיאן במו”מ עם סנטאנדר

יושב ראש בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, המריא אתמול (רביעי) לחו"ל שם הוא נפגש עם ארקדי גאידמק, וזאת לאור בקשתו של הבעלים להיפגש באופן דחוף עם היושב ראש. מטרת הפגישה בין היתר היא למצוא פיתרון למצב בו נמצאת הקבוצה. בבית"ר מקווים שקורנפיין יחזור מהפגישה עם הכרעה חד משמעית - הליכה לפירוק, רכישת הקבוצה ע"י אותו רוכש שהבטיח ארקדי גאידמק, או המחאה עם הסכום הדרוש כדי להעביר את תקציב הקבוצה בבקרה - כ-18 מיליון שקלים.

בתוך כך היום (חמישי) התראיין היו"ר לשעבר, משה דדש, לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל וחשף כי הוא פנה לעורך דינו של גאידמק, ישראל שלו, וביקש לרכוש את הקבוצה, אך איציק קורנפיין מנסה לחבל במהלך. דדש הוסיף ואמר שקורנפיין הוא האחראי למצבו העגום של המועדון. המנכ"ל עלה לשידור ובתגובה אמר כי דבריו של דדש הם "טיפשיים" וכי הוא אף שוקל להגיש נגדו תביעת דיבה".

על מצבה של בית"ר הוסיף קורנפיין: "48 השעות הקרובות הן קריטיות לגורלנו. נחכה ונראה אם גאידמק אכן יחזור אלינו עם תשובות קונקרטיות לעתיד הקבוצה ואם לא נפנה להליך משפטי".

בתוך כך הצטרפו הערב טליס פריירה ודייויד גומז לאימוני הקבוצה הערב, וסיכמו בה לעונה הבאה. את השניים כזכור גילה סקאוט המועדון, איתן מזרחי, בברזיל. גומז היה אמור להצטרף לקבוצה כבר בשנה שעברה, אבל לבסוף שיחק בהפועל ירושלים והצטיין בשורותיה. גומז היה מחוזר בעוד קבוצות בליגה כגון הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד, אך הגיע לבסוף לבית"ר בעקבות קשריו עם מזרחי. כפי שפורסם לפני מספר חודשים, גומז הגיע למצב קשה, לאחר שלא קיבל משכורת במשך מספר חודשים מהפועל ירושלים, ונותר ללא מזון בביתו. איתן מזרחי הביא אותו לבית וגן והכין לו ארוחה חמה, ועתה נראה שהחלוץ יגמול לו על כך.

ברוכיאן בדרך לסנטאנדר?

אבירם ברוכיאן עשוי לשחק בעונה הבאה בראסינג סנטאנדר מהליגה הספרדית הראשונה לאחר שזו רוצה להשאילו לשנה אחת מבית"ר ירושלים עם אופציה לרכישה. הקשר בן ה-24, שסימן את הליגה הספרדית כמטרה ואף החל ללמוד ספרדית בחצי השנה האחרונה, מנהל מזה מספר שבועות מו"מ עם ראסינג לאחר שקיבל אישור מבית"ר.

ראסינג למעשה ביקשה לרכוש את ברוכיאן, אך זכתה לתשובה שלילית מכיוון שבקבוצה מהבירה מאמינים שיוכלו למכור אותו במחיר גבוה יותר אחרי עונה אחת באירופה ולכן מעוניינים בשלב זה רק להשאילו. יחד עם זאת, במידה שבית"ר תחל בהליך משפטי בשבוע הבא, יכול להיות שהוא בכל זאת יימכר ולא יושאל, שכן בהליך כזה ימונה לקבוצה נאמן שינסה לקצץ בחובות הקבוצה על ידי מכירת שחקנים.

הספרדים התעניינו גם בברק יצחקי ולא מן הנמנע שזה יצטרף לחברו בקבוצה מחבל קנטבריה. בסנטאנדר שיחקו בעבר דודו אוואט, יוסי בניון ועמרי אפק.

עדכון ראשון: 10:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully