וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת במו"מ עם זנו בונדאה

16.7.2009 / 10:26

שוחחה עם נציגו הישראלי של הקשר ששיחק במכבי נתניה ועשוי להגיע למחנה. חלוץ וינתרטור, טומו ברלקאג', יגיע למבחנים

לאחר שסיכמה את תנאיו הכספיים של החלוץ הקמרוני סיממו ברטראנד שיגיע להתרשמות במחנה האימונים בגרמניה, הפועל פתח תקוה מעוניינת להחתים שני זרים נוספים, קשר וחלוץ או שני חלוצים זרים. אתמול הוצע לקבוצה הקשר הרומני של קבוצת אוניברסיטטה קלוז', זנו בונדאה, והנהלת הקבוצה פתחה במשא ומתן עם סוכנו, אך בונדאה שמחזיק בהצעה גם מהפועל אשקלון מעדיף לחתום ללא מבחנים.

בפתח תקוה יעשו מאמץ על מנת לשכנע את השחקן להגיע למחנה. אמש אישרה הקבוצה את הגעתו למחנה של חלוץ קבוצת וינתרטור השוויצרית, טומו ברלקאג' (27, 1.81). מדובר באחד השחקנים המוערכים בליגה השוויצרית השניה, שכבש 26 שערים ב-77 הופעות במדי קבוצתו.

כפי שפורסם שלשום, ברטראנד בן ה-25 ששיחק בחמש השנים האחרונות בליגה האינדונזית, אמור להגיע למחנה האימונים ויוחתם בכפוף לבדיקות הרפואיות ולרמת הכושר הגופני שלו. אם אכן יחתום, ירוויח החלוץ ששיחק בחמש השנים האחרונות בליגה האינדונזית 60 אלף דולר בלבד לעונה. נראה כי אחת הסיבות שהניעה את ראשי הקבוצה להחתים את השחקן היא שכרו הנמוך והעובדה שאין צורך בתשלום דמי העברה לצורך ביצוע העסקה.

פתח תקוה תיסע למחנה עם שני זרים, המגן-קשר הליברי ג'ורג' גבארו ובלם נבחרת טוגו, עמנואל מטיאס. החלוץ הקונגולזי פטי נימבה והמגן שוקי נגר קיבלו, כזכור, הודעה כי הם לא נכללים בסגל לקראת היציאה למחנה.

במועדון מתלבטים כרגע האם לזמן את עמנואל בנאיני לבדיקות רפואיות ולצרפו לסגל או לקבל החלטה לגביו רק לאחר מחנה האימונים, שבו ייבחנו חלוצים נוספים. החלוץ הגנאי עוסמן באשירו מתרחק בינתיים מהקבוצה לאחר שקיבל אמש הצעה כספית גבוהה מהליגה הקפריסאית.

קשר הפועל כפר שלם, עידו עינן, מועמד וייצא עם הקבוצה למחנה. הקשר דור הלוי יחתום וייצא למחנה. קשר כפר קרע, לירון מוסבט, ייבחן אף הוא. הקשר הנבחן שחר נוריאל שוחרר מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully