וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמן גלנטורן דוגל בשיטות ישנות"

15.7.2009 / 12:32

במכבי חיפה הזהירו את השחקנים מפני לוחמה פסיכולוגית של הצפון-אירים. אלישע לוי דרש מהקשרים יותר מסירות עומק

"מאמן גלנטורן (אלן מקדונלד, א"י) דוגל בשיטות ישנות. הוא מאפשר לשחקנים לעשן במגרש וטוען שהקבוצה שלו חצי מקצוענית, אבל ההתנהלות שלהם שונה במהלך העונה", כך אומרים במכבי חיפה שעות ספורות לפני המשחק מול גלנטורן הערב (רביעי, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10) במסגרת השלב השני של מוקדמות ליגת האלופות. בחיפה הזהירו את השחקנים אתמול מפני הלוחמה הפסיכולוגית של הצפון אירלנד.

לשחקנים נאמר כי היריבה נוהגת בחובבנות על מנת לנהוג בזלזול. אתמול, כזכור, עישן הכוכב גארי המילטון לעיני כל כלי התקשורת וחלק מאנשי המנהלה של חיפה. מצד שני, שחקנים בחיפה אמרו הבוקר: "כל תוצאה מלבד ניצחון תהיה הפתעה גדולה. 0:3 ומעלה לא יפתיע אף אחד".

אלישע לוי שוחח אתמול עם השחקנים ודרש מהקשרים לבנות את המשחק על כדורי עומק, כשהכוונה היא בעיקר לליאור רפאלוב, בירם כיאל וג'ון קולמה. "מהתחלה תתנפלו עליהם, אני רוצה שנכריע את המשחק מהר. צפיפות מכריעים בכדורי עומק, אני מבקש שתבנו על זה את המשחק", אמר המאמן. "אני מזהיר אתכם ממצבים נייחים. הם יבנו על זה את המשחק, אסור לנו לספוג ממצבים כאלה". מוחמד גדיר שיפתח נדרש בעיקר לנצל את המהירות שלו על הקו הימני בכדי להכריע את הגנת היריבה. בחיפה מקווים שלפחות 10,000 צופים יגיעו למשחק הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully