וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: אריס סיכמה על שאילת דריו פרננדס לעונה

דור בלך

15.7.2009 / 14:02

העסקה סוכמה, אך היוונים יבחנו קשר נוסף לפני שיחתמו. תמוז עשוי להיבחן בדן האג, בית"ר דורשת שייבטחו את השחקן

דן האג ההולנדית פתחה במגעים עם בית"ר ירושלים ונציגיו של טוטו תמוז, לגבי האפשרות שהחלוץ ימריא למבחנים בקבוצה, והדבר צפוי לקרות בימים הקרובים. מה שמפריד בין החלוץ ליציאה למבחנים היא שאלת הביטוח. בית"ר דורשת שדן האג תבטח את תמוז בזמן המבחנים, וההולנדים טרם השיבו בנושא.

בבית"ר, שעדיין לא שמעו מארקדי גאידמק לגבי הרוכש המסתורי, צריכים להמציא קרוב ל-18 מיליון שקלים כדי לאשר את תקציבם, שאמור להיות מוגש עד השבוע הבא, אלא שהם צפויים לקבל ארכה בכל מקרה. על כן, ישמחו בבית"ר למכור את תמוז, אפילו בסכום קטן, ובכך להיפטר מחוזהו, שלאחר הקיצוץ עומד על כ-250 אלף דולר ברוטו לעונה. לתמוז סעיף בחוזהו המקוצץ, כי יוכל לצאת לאירופה בהשאלה בחינם, ויתכן כי זה מה שיקרה, כשההולנדים יקבלו אופציית רכישה.

בתוך כך, בית"ר סיכמה עם אריס סלוניקי על השאלת דריו פרנדדס לעונה אחת, תמורת 55 אלף יורו. היוונים ישלמו את מלוא שכרו העונה, כ-700 אלף דולר ברוטו. השחקן צריך לסכם את פרטיו עם הקבוצה היוונית, והוא לא צפוי להיבחן בקבוצה. העסקה עדיין אינה סגורה כי היוונים ייבחנו קשר נוסף בימים הקרובים, ויכריעו את מי הם מעדיפים מבין השניים.

בינתיים איציק קורנפיין דן בימים האחרונים עם גנק הבלגית בנוגע להעברת החוב עבור ברק יצחקי. כזכור, בית"ר אמורה הייתה להעביר בראשית החודש 300 אלף יורו כתשלום שלישי עבור רכישת השחקן, כשתשלום זהה אמור לעבור לבלגים בפתיחת השנה האזרחית. לאחר שעברו כשבועיים מתאריך היעד, הבלגים איימו בתביעה, וקורנפיין שוחח עימם והסביר את מצבה הכלכלי הקשה של בית"ר. אלה הבטיחו להתחשב, ואמורים להודיע היום לקורנפיין על החלטתם לגבי התשלום ועד מתי הם מוכנים להמתין עבורו.

קורנפיין שוחח היום עם ארקדי גאידמק בקשר לרוכש הפוטנציאלי של הקבוצה, ושמע ממנו כי אין חדש. קורנפיין הבטיח לגאידמק כי ימתין לו עד לסוף השבוע, אך במידה שהאוליגרך לא יחזור עם תשובות לגבי הרכישה האפשרית עד מחר בערב, יפנה אליו קורנפיין ויבקש לחזור לאופציית הפירוק שוב, ויתכונן לפנות אל בית המשפט בראשון בבוקר. בקבוצה מעריכים כי הצהרות גאידמק לא יתממשו וכבר עמלים על הפנייה לבית המשפט.

במידה שבית"ר לא תחל בהקפאת ההליכים, וגם לא תעביר את התקציב, ההתאחדות תוריד אותה לליגה א'. אם תפתח בהליך המשפטי, אין בסמכותה של ההתאחדות להוריד את הקבוצה ולו ליגה אחת, אלא אם הקבוצה תסיים את העונה במקום ממנו יורדים ליגה.

ב-1 באוגוסט תסגר חנות המרצ'נדייס של בית"ר בקניון מלחה, והקבוצה תמכור פרטי לבוש וספורט הקשורים אליה דרך האינטרנט.

עדכון ראשון: 10:06, 15/07/09
עדכון אחרון: 14:02, 15/07/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully