וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: AL, אלא מה?

15.7.2009 / 8:56

ניצחה בפעם ה-13 ברציפות באולסטאר הבייסבול, 3:4 את ה-NL. קרל קרופורד זכה ב-MVP, אובמה זרק את כדור הפתיחה

וידאו: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל

במשך 12 שנים ברציפות (מלבד 2002, כשהמשחק הסתיים בתיקו) מנצחת חטיבת ה-AL את משחק האולסטאר בבייסבול, והרצף נמשך הלילה עם הניצחון ה-13, 3:4 על ה-NL, כשהפעם, בניגוד למשחקים האחרונים, זה היה קרב מגישים. קרל קרופורד מטמפה ביי זכה בתואר ה-MVP, לאחר שהכניס את ריצת הניצחון באינינג השמיני, וגם שדד הומראן לבראד הופ (קולורדו). הנשיא ברק אובמה זרק את כדור הפתיחה במשחק שנערך בסט. לואיס.

ה-AL עלתה ליתרון 0:2 באינינג הראשון, אבל רוי האלאדיי מטורונטו ספג שלוש ריצות בשני וה-NL הפכה ל-2:3. כאן התפתח קרב מגישים משובח, כשבאינינג החמישי חבט ג'ו מאוור ממינסוטה לדאבל שהכניס את דרק ג'יטר מהיאנקיז הביתה. חבטת הקרבה של אדם ג'ונס מבולטימור הכניסה באינינג השמיני את קרופורד לבסיס הבית, ומריאנו ריברה מניו יורק שמר על הניצחון של ג'ונתן פפלבון מבוסטון.

"חשוב מאוד להשיג את יתרון הביתיות בוורלד סירייס", אמר ג'ו מאדון, מאמן ה-AL והאיש שאירח את סדרת הגמר בעונה שעברה עם טמפה ביי. כזכור, המנצחת באולסטאר זוכה באירוח המשחק, ומאז שנקבע החוק ב-2002, עושה זאת רק החטיבה בה מאמן מאדון. והנה עוד אחת מהסטטיסטיקות ההזויות של הבייסבול: ברק אובמה זרק את כדור הפתיחה, ובכל פעם בעבר שנשיא מכהן זרק את הכדור, ה-NL ניצחה (ארבע פעמים בסך הכל). הלילה זה נשבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully