וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריה: "אני מרוצה ואופטימי"

דור בלך

14.7.2009 / 21:22

מאמן נתניה הסתפק ב-0:0 מול סלימה: "יש להם 7 שחקני נבחרת". יאמר שנפקד מהמשחק: "עם 10,000 אוהדים, נעבור שלב"

בחדר ההלבשה של מכבי נתניה נרשמו חיוכים לאחר התיקו המאופס הערב (שלישי) מול סלימה וונדררס בסיבוב המוקדם השני של הליגה האירופאית, והעברת ההכרעה למשחק בבלומפילד ביום חמישי הבא. המשחק, שנערך תחת חום כבד ונעצר מספר פעמים לצורך הפסקת שתייה, לא התעלה לרמה גבוהה והיה די שקול, אך בנתניה מאוכזבים כי לא השכילו לנצל את הרחקתו של בלם סלימה, ג'וזף מיפסוד, בדקה ה-59 ולכבוש שער חוץ יקר.

כמו במשחקי האימון של נתניה, הקבוצה הצליחה להגיע למספר מצבים קורצים, אך החמיצה בשלומיאליות, ובמועדון מקווים כי במשחק בחמישי הבא יצליחו לנצל מצבים ולעלות לשלב הבא. בצוות המקצועי שיבחו את שלו מנשה, אלמוג כהן ורביד גזל שהיו מהבולטים במשחק, וכן את צמד הבלמים זאב חיימוביץ ומעוז סמיה, שהסתדרו היטב עם התקפות המלטזים. גם השוער הצעיר דניאל ליפשיץ, שרשם מספר הצלות מרשימות, צוין לטובה.

הצוות המקצועי, בראשות המאמן נתי עזריה, שיבח את שחקניו בסיום, והזכירו להם כי שיחקו ללא זרים. עם זאת, נכון לעכשיו לא צפוי חיזוק משמעותי מדי לנתניה. על אף הריבוי בהחמצות, עזריה היה מרוצה גם מהחוד, ובעיקר משיתוף הפעולה בין פיראס מוגרבי לאחמד סבע, ולאלון וייסברג שנכנס במחצית השנייה. "אני מרוצה ואופטימי", סיכם נתי עזריה את ההתמודדות.

עזריה הרחיב: "בסך הכל מדובר במשחק שלישי שלנו, ואני מאוד מאוד מרוצה מקצב המשחק. שיחקנו נגד קבוצה שיש לה שבעה שחקני נבחרת. המחצית הראשונה היתה שקולה עם יתרון שלנו, במחצית השניה שלטנו בצורה מכרעת, אם כי גם להם היו מספר מתפרצות מאוד מסוכנות. בסך הכל אני מאוד מרוצה".

"נחזור הביתה ונעבוד על הדברים שצריך לתקן ולשפר", המשיך המאמן, "כי בסופו של דבר זו היתה המחצית הראשונה של ההתמודדות ואני מאוד אופטימי לקראת ההמשך. אני רוצה להגיד יותר ממילה טובה לאוהדים שהגיעו מנתניה עד למלטה על מנת לעודד אותנו. אני מקווה שבגומלין יגיעו אלפים וידחפו את הקבוצה עם הסגל הצעיר הזה, בו יש שחקני בית רבים".

ההכרעה עברה לבלומפילד

הבעלים דניאל יאמר, שלא הצליח להגיע למלטה, התייחס אף הוא למשחק: "לצערי לא יכולתי להגיע למשחק בשל העובדה שהיו לי פגישות שלא יכולתי לבטל אותן, למרות זאת במשך כל המשחק עקבתי אחרי העדכונים באינטרנט. בדיווחים באינטרנט ומאלה שקיבלתי, הבנתי שהיו לנו המון הזדמנויות וחבל שלא כבשנו.
אבל מגיעות מחמאות לקבוצה ולמאמן נתי עזריה ולצוות שלו על תוצאת החוץ המכובדת. אני בטוח שעם 10,000 אוהדים שידחפו אותנו, נעשה את זה ונעבור שלב".

שלו מנשה אמר: "מגיע כל הכבוד לכל השחקנים שנלחמו, אבל אנחנו צריכים לנצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם. בשבוע הבא בבלומפילד אנחנו צריכים לשפר את יכולת ההבקעה שלנו על מנת לעבור שלב. הגענו לאין ספור מצבים שלא ידענו לנצל ואת זה נצטרך לשפר. אנחנו יכולים וצריכים לעבור".

אלמוג כהן: "היו לנו הרבה הזדמנויות שלא ניצלנו אותם. חשוב מאוד שלא ספגנו גול וההכרעה עברה לבלומפילד - אנחנו עם הפנים קדימה. אני קורא לכל האוהדים שלנו להגיע ולתמוך, ואני מאמין שאיתם ביחד נעבור שלב. בשביל משחק ראשון אני מאוד מרוצה מהמשחק ומהקבוצה. אם הכדורים גם היו נכנסים זה היה עוד יותר טוב".

זאב חיימוביץ': "חום אימים, מגרש גרוע, ישבנו עליהם 88 דקות, והם עשו בונקר, אבל חבל שלא הצלחנו להבקיע. אני מרוצה בסך הכל מההופעה, יכולנו לנצח, אבל בכל מקרה העברנו את ההכרעה לבית ואני מקווה ומאמין שנעשה את זה בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully