וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד גדיר שוב נכלל בהרכב

14.7.2009 / 16:07

עשוי לפתוח נגד גלנטורן. אלון חרזי לקראת המשחק: "ב-98' ירקנו דם נגד גלנטורן". מתגברות ההערכות שהבלם יפרוש בתום העונה

במכבי חיפה גוברת ההערכה שאלון חרזי יפרוש רק בתום עונת המשחקים הקרובה ולא בתום ההתמודדות בליגת האלופות, כפי שהכריז המועדון בעבר. כזכור, גורמים במועדון טענו לאחרונה כי חרזי ימשיך כנראה לשחק עד תום העונה מכמה סיבות, שאחת מהן היא הקיצוץ בתקציב, שלא מאפשר החתמת מגן ימני נוסף.

עוד קודם למסיבת העיתונאים (ראו ידיעה נפרדת) הסתיים האימון המסכם לקראת המשחק נגד גלנטורן (רביעי, 20:50, ערוץ 10), כאשר אלישע לוי הכליל שוב בהרכב הקבוצה את מוחמד גדיר, שישחק כנראה באגף ימין של הקישור, ואילו ליאור רפאלוב בשמאל. יניב קטן יפתח בעמדה אחורית יותר, מתחת לחלוץ היחיד ולדימיר דבאלישווילי.

חרזי (38) עוד זוכר את המפגש הקודם נגד הצפון-אירים והוא אמר היום לאתר הרשמי של חיפה: "כל הקבוצות של האי הבריטי נגדן שיחקתי, משתמשות באותו סגנון. כדורים ארוכים מההגנה להתקפה, מסירות ארוכות טווח המוכנסות לרחבה ממרכז המגרש, הוצאות חוץ של עשרות מטרים ומשחק ראש מעולה. לא חשוב נגד מי משחקים, העיקרון דומה וחובה להיות עירנים ודרוכים בכל דקות המשחק. אם נרדמים לרגע , הם מסוגלים לעקוץ כמו שעשו לנו ב- 98'. אז ירקנו דם כדי לנצח בקריית אליעזר".

חרזי הוא השחקן היחידי במכבי חיפה ששיחק בכל תשעת המפגשים של חיפה בגביע אירופה מול קבוצות מהאי הבריטי: מאנגליה, סקוטלנד, וולס וצפון אירלנד.

עוד לפני מסיבת העיתונאים, המאמן הצפון אירי, אלן מקדונלנד, התראיין לתקשורת בארצו ואמר: "מכבי חיפה קבוצה נהדרת, כזו שרשמה הצלחות באירופה בשנים האחרונות. יש לנו תוכנית משחק ואני מקווה שהשחקנים יוציאו אותה אל הפועל, אם כי צפוי מזג אוויר חם, למרות שהמשחק ייערך בערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully