וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכביה: אין רישיון לעסק, אין משחק

14.7.2009 / 14:50

משחקי הסופטבול הופסקו בפתח תקוה בשל "חוסר רישיון לעסק". מארגני המכביה: "הנושא ייפתר ב-24 השעות הקרובות"

משחק הסופטבול במכביה בין נבחרות ישראל ומקסיקו, שאמור היה להתקיים בכפר הבפטיסטים בפתח תקוה, הופסק היום (שלישי) בהוראת המשטרה. זאת, בעקבות הוראה של עיריית פתח תקוה לא לקיים את המשחק בשל חוסר רישיון לעסק למקום. בשלב זה לא ידוע מתי והיכן יתקיימו המשחקים, אם בכפר הבפטיסטים או בחלופות כמו קיבוץ גזר והספורטק בתל אביב.

ירון מיכאלי, דובר המכביה, מסר בתגובה לאירוע: "המכביה בודקת באופן דקדקני ופרטני כל מגרש שבו משוחקים המשחקים. כפר הבפטיסטים נחשב במשך שנים לאחד המתקנים הטובים ביותר ואין בו שום בעיות בטיחות. לפני האירוע הוגשה בקשה לקבל אישור עסק זמני לעשרה ימים, והייתה תחושה שהעניינים מסתדרים. משהתברר שעדיין, משום מה, לא התקבל אישור סופי, הוגשה בקשה נוספת על מנת להגיע לפיתרון. אנו מאמינים כי הנושא ייפתר ב-24 השעות הקרובות".

גורמים אחרים במכביה הביעו תרעומת על פעולת המשטרה: "לאחר ההתמודדות הזו התכוונו להפסיק לשחק היום גם כך משום שידענו שיש בעיה עם המקום. הגעת השוטרים לאירוע הייתה עניין פומפוזי ולא נחוץ". יצויין, כי בכפר הבפטיסטים כבר נערכים משחקים מיום ראשון, ובעבר הוא אירח שתי מכביות. ב-2007 אף אירח המתקן את משחק הפתיחה של ליגת הבייסבול הישראלית, בנוכחות ראש עיריית פתח תקוה יצחק אוחיון.

מעיריית פתח תקוה נמסר מסמך, ובו טענת רס"מ עזרא סחייק מהמשטרה, לפיה לא נעשו השינויים הדרושים במגרש על מנת להחזיר לו את הרישיון: "בתאריך 21.6.09 בשיחה מול קב"ט המכביה מסר כי יש אישורים ושוב הסברתי לו מה ההליך להוצאת רישוי למקום... בתאריך 5.7.09 בוצעה ביקורת נוספת במקום לגבי התקדמות התהליך ולא בוצע דבר, למרות שבמקום התנהל אימון של קבוצה אמריקאית... עד להגשת תוכנית הנדסה, בטיחות וכל אישורי החשמל אין מקום לטפל במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully