וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוון ארגיץ' הצטרף למחנה האימון של הפועל ת"א

הסרבי מפ.צ. באזל ייבחן. האדומים מתחילים למאוס בסחבת המשא ומתן על שכטר ופרנסמן ויחכו להם עד סוף השבוע

בהפועל תל אביב יחכו עד לסוף השבוע לתשובה מהבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, לגבי איתי שכטר וביוואן פרנסמן. אם יאמר לא יוותר על הסעיף שבו הוא דורש לקבוע לאן ומתי ימכר שכטר, תפסיק את הפועל את המשא ומתן בין הצדדים וייעשו מאמצים להחתים שחקנים אחרים במקומם. ההחלטה הזו שגובשה בהנהלת הקבוצה בימים האחרונים.

בתוך כך, הפועל ערכה היום (שלישי) את האימון הראשון במחנה באוסטריה. הקשר האחורי מבורקינה פאסו, סיידו פנאנדטיגווירי, אף הוא החל להתאמן עם הקבוצה היום. הקשר ייבחן מחר בפעם הראשונה במדי הפועל נגד דניזליספור הטורקית והצוות המקצועי יחל לגבש את דעתו עליו. שחקן אחר שיהיה נתון במעקב במחנה האימונים הוא מהראן לאלה, אחריו צפויים לעקוב נציגים של קבוצות בלגיות.

זר נוסף שהצטרף הערב הוא איוון ארגיץ', קשר אחורי, ששיחק בפ.צ באזל בשבע העונות האחרונות ובנבחרת סרביה. הסרבי בן ה-28 מתנשא לגובה של 1.85 מ' וכבר הספיק לזכות בארבע אליפויות ובארבעה גביעים במדי באזל משוויץ.

בהפועל לא מתרגשים מכוונותיו של הקשר הברזילאי אבדג'י להגיש תביעה כנגד המועדון על הפרת חוזה. בהנהלת הקבוצה טוענים כי הקשר חתם מרצונו על סעיף שחרור ואין לו עילה לתביעה כנגד המועדון. אגב, להפועל לא הגיע שום מסמך בנושא.

גל שיש מבוקש במ.ס אשדוד, שם מייעד לו הצוות המקצועי תפקיד חשוב, אבל האדומים עדיין מתלבטים אם לשחררו מכיוון שכרגע נראה שיגאל אנטבי לא יישאר בקבוצה וכך תיווצר בעיה של גיבוי לעמדת המגן השמאלי.

עדכון ראשון: 14:50
עדכון אחרון: 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully