וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: נאסר חתם וייצא למחנה האימונים

14.7.2009 / 16:05

הקבוצה הגיעה לפשרה עם כפר קנא, והקשר חתם על חוזה לשלוש שנים. אלונה ברקת קיימה שיחת הבהרה עם אילוז

הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, קיימה אתמול (שני) שיחת הבהרה עם אביתר אילוז. ברקת הייתה מאוכזבת מהתנהלותו של המגן הימני במשא ומתן מול הקבוצה, אבל הצדדים יישרו את ההדורים ביניהם. אילוז הבהיר כי בניגוד לעובדה שהיה נחוש לעזוב את באר שבע עד אתמול, אז חתם על חוזה לשלוש שנים, כעת הוא "חלק בלתי נפרד ממנה". המאמן גיא עזורי כלל לא התייחס לאורך כל התקופה לפרסומים לפיהם אילוז יעזוב את באר שבע וגישר בינו לבין המועדון. כזכור, מי שתיווך בין הצדדים בסופו של דבר היה סוכן השחקנים דדה חדד.

הפועל באר שבע מחפשת כעת שני שחקנים שישלימו את בניית הסגל. המטרה היא להחתים בלם ישראלי וחלוץ זר, או להפך. הלילה תצא הקבוצה למחנה האימונים בגרמניה ותקיים בו מספר משחקי אימון, בניהם מול קבוצת קיל מהליגה השלישית.

בקבוצה מרוצים מאוד מהשתלבותו של המגן השמאלי שמעון הרוש בקבוצה. הבלם תומר בן יוסף העביר מסר לפיו הוא מעדיף לשחק בקבוצה מהמרכז, ולפיכך בקבוצה מנסים להתמקד בבלמים אחרים.

הקשר סיראז נאסר, שקבוצתו מכבי כפר קנא לא הסכימה לשחררו, ייצא למחנה האימונים עם הפועל באר שבע, זאת לאחר שהקבוצה הגיעה לפשרה עם ראשי קבוצת האם. על פי ההערכות, באר שבע תשלם פיצוי של כ-100 אלף שקלים עבור השחקן, בעוד הוא ימשוך את הבוררות שהגיש להתאחדות לכדורגל, אחרי שחתם על חוזה לשלוש שנים. סוכנו, דניאל הרשקוביץ', אמר לוואלה! ספורט: "אני שמח שהצדדים הגיעו לפתרון. כעת יוכל נאסר להראות לכולם מה הוא יודע לעשות על המגרש".

עדכון ראשון: 11:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully