וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריה: "מן הראוי לא לשתף את שכטר"

דור בלך

14.7.2009 / 10:17

החלוץ לא בסגל נתניה מול סלימה וונדררס (18:45, אין שידור), עזריה מכחיש שזה בגלל מעברו האפשרי להפועל ת"א: "הוא החסיר אימונים"

לאחר שנחתה ביום ראשון במלטה וערכה שני אימונים על אדמתה, תפגוש היום (שלישי, 18:45, אין שידור) מכבי נתניה את מחזיקת הגביע המקומית, סלימה וונדררס, במסגרת הסיבוב המוקדם השני של הליגה האירופאית. "זה הולך להיות משחק קשה מאוד עבורנו", סיפר מאמן נתניה, נתי עזריה, לתקשורת המקומית, "הגענו לכאן עם קבוצה צעירה מאוד ועם ציפיות נמוכות מאוד לגבי אירופה".

עזריה, שפרסם היום את הסגל למשחק, אישר סופית כי איתי שכטר לא נכלל בין ה-18 שיירשמו למשחק. עזריה התעלם מפרשת העברתו להפועל תל אביב, ונימק את ההחלטה בעובדה שהוא לא התאמן. "איתי החסיר אימונים רבים בתקופה האחרונה, ולכן החלטתי כי מן הראוי לא לשתף אותו", אמר המאמן.

טל מעבי הפצוע נשאר בארץ וקלמי סבן יפתח כמגן שמאלי, כשאוראל דגני יתפוס את מקומו של סבן באגף ימין. מעוז סמיה, שחוזר מעונת השאלה מצויינת בהפועל כפר סבא יקבל את ההזדמנות בהרכב הראשון לצדו של זאב חיימוביץ', במקומו של ביוואן פרנסמן שנשאר בארץ וצפוי להצטרף גם הוא להפועל תל אביב בקרוב.

"אנחנו לא יודעים יותר מדי על סלימה", הודה עזריה, "אני יודע שיש להם שחקנים מנוסים בקבוצה ושחקני נבחרת, אבל מעבר לזה אני לא יודע יותר מדי". המאמן הישראלי סיפר לתקשורת כי התרשם מהתוצאות של הקבוצות המלטזיות באירופה בשנים האחרונות, והפגין ידע אקטואלי כשציין כי הוא יודע שקבוצת וולטה, שסיימה במקום השני בליגה, ניצחה בסיבוב הקודם את קפלביק האיסלנדית. "זה תמרור אזהרה לשחקנינו שאסור לזלזל בכדורגל המלטזי, שהתקדם רבות בשנים האחרונות".

"אנחנו נהיה זהירים מאוד וניתן את הכבוד הראוים ליריבים שלנו", חשף עזריה את תוכנית המשחק שלו בפני המלטזים. "המטרה שלנו היא לעבור שלב אחד בגביע אופ"א, מה שיהווה התקדמות לעומת השנה שעברה בה לא הצלחנו לעשות זאת".

בקבוצה לוקחים מאוד ברצינות את המעמד, וערכו הכנה מקיפה למשחק: "התכווננו היטב למשחק על דשא סינטטי ולמדנו את מגבלותיו, אני מקווה שההכנה הטובה שעשינו תבוא מחר לידי ביטוי", סיפר קלמי סבן, שיערוך את הופעת הבכורה שלו כקפטן הקבוצה. רביד גזל הוסיף: "אנחנו בתחילת הדרך ורוצים לפתוח ברגל ימין, מקווים לחזור עם ניצחון".

בקישור יעלה עזריה עם אלמוג כהן ורביד גזל במרכז, שלו מנשה באגף השמאלי ודלה ימפולסקי בימני, כשאחמד סבע ופיראס מוגרבי ישחקו בחוד הקבוצה. המלטזים עצמם ממשיכים בהכנות לקראת נתניה, וחוששים מפציעה בגבו של החלוץ ז'אן פייר מיפסוד טריגנזה, שעשוי להחמיץ את המשחק. "אנחנו מחזיקים אצבעות שיהיה כשיר עד מחר", סיפר נשיא המועדון, סטיב אבלה, על החלוץ שהצטרף לקבוצה כרכש המרכזי לפני כחודש.

הרכב משוער של מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, מעוז סמיה, זאב חיימוביץ', אוראל דגני, רביד גזל, אלמוג כהן, שלו מנשה, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

הרכב משוער של סלימה וונדררס: הנרי בונלו, אלכס מוסקט, יאן אזפורדי, ג'פרי צטקוטי, ג'וזף מיפסוד, נואל טרנר, רודקיד בג'דה, ראין פרנץ, איבן וודס, מיגל קיאנטר, ז'אן פייר מיפסוד טריגנזה.

עדכון ראשון: 13.7, 20:04
עדכון אחרון: 14.7, 10:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully